خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲

خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲


آیا شما نیز هنگام خرید چرخ خیاطی با دیدن تنوع در مدل ها و ساختار های مختلف دچار سردگمی می شوید؟ آیا به دنبال یک منبع خوب و جامع راجب خصوصیات چرخ خیاطی های خانگی و صنعتی هستید؟ برای خاتمه دادن به این سردگمی ها پیشنهاد می کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چرخ خیاطی یکی ار وسایل پر کاربرد و لازم در هر خانه ای است. یادگیری دوخت و دوز با چرخ خیاطی، بسیار آسان است و شما می‌توانید با یادگیری اصول اولیه چرخ خیاطی به راحتی نیاز های روزمره خود را رفع کنید. چرخ خیاطی خوب نه تنها کیفیت کار شما را بالا می برد بلکه هنگام استفاده سلامت بدن شما را نیز تضمین می کند. در ابتدا نوع چرخ خیاطی خود را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید چرخ خیاطی

در خرید چرخ خیاطی مناسب عواملی موثر می باشد که در این نوشته به چند نمونه مهم از آن اشاره خواهد شد:

طراحی دوخت

تنوع وسیع برای این محصول با در نظر گرفتن نوع دوخت و پارامترهای مختلفی موجود است به همین دلیل برای انتخاب مناسب ترین گزینه باید ارزیابی کاملی داشته باشید. به عنوان مثال اگر در خرید چرخ خیاطی به دنبال طرح و الگوهای مختلف هستید می توانید به راحتی نوع کامپیوتری آن را انتخاب کنید، این نوع از چرخ ها قابلیت افزوده شدن طرح های مختلف را دارند.

وزن

در خرید چرخ خیاطی گزینه دیگری که مد نظر قرار می گیرد وزن محصول خریداری شده است، برندهای مختلف انواع چرخ ها را با توجه نوع امکاناتی که دارند در وزن های مختلف تولید و طراحی می کنند البته انواع کامپیوتری این نوع از محصولات در مقایسه با نوع مکانیکی آن وزن بیشتری دارد که به تجهیزات موجود در آن مربوط می شود.

برند / مارک

شرکت های تولیدی مختلف امروزه در سراسر جهان به تولید و ساخت این نوع از محصولات مشغول هستند. اگر در خرید چرخ خیاطی توجه شما به برند و مارک آن است و سعی دارید با انتخاب یک مدل با کیفیت از مزیت های آن به طور کافی بهره مند شوید، خرید چرخ خیاطی ژانومه یک فرصت ایده آل برای شما خواهد بود، شرکت ژانومه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شرکت های تولید انواع چرخ ها در جهان می باشد با انتخاب این محصولات می توانید از خدمات پشتیبانی چرخ خیاطی ژانومه سرویس نیز بهره مند شوید. محصولات تولیدی این شرکت در مدل های مختلف با هزینه های متفاوت در اختیار کاربران و خریداران قرار می گیرد.

میزان صدای دستگاه

در خرید چرخ خیاطی حتماً میزان صدای دستگاه را بررسی کنید برخی از برندهای تولید کننده این محصول دارای نویزهای آزار دهنده در هنگام استفاده هستند صدای دستگاه در برخی موارد می تواند غیر قابل تحمل باشد.

قابلیت انجام انواع دوخت

قابلیت انجام انواع دوخت به قابلیت و عملکرد چرخ خیاطی مربوط می باشد اگر در خرید این نوع از دستگاه ها مدنظر دارید که به تنوع وسیعی از طرح ها دست یابید می توانید نوع کامپیوتری آن را انتخاب کنید البته چرخ های خیاطی کامپیوتری هم هزینه بیشتری درخواست می کنند و ممکن است به دلیل داشتن پیچیدگی بسیار برای افراد مبتدی مشکل ساز باشد.

قدرت موتور

قدرت موتور عامل اصلی و تاثیرگذار در خرید چرخ خیاطی می باشد. قیمت این نوع از محصولات نیز وابسته به کارایی موتور آن می باشد، به گونه ای که هر چه سرعت موتور و کیفیت آن ارتقا می یابد قیمت پیشنهادی نیز بیشتر خواهد بود. شرکت تولیدی ژانومه محصولات خود را در کیفیت های مختلف تولید می کند این شرکت که در طراحی چرخ های خیاطی خانگی به مراتب بیشتر فعال می باشد و توانسته در بازار جهانی به یکی از اصلی ترین تولیدی های چرخ های خیاطی تبدیل گردد.

قیمت محصول

قیمت چرخ خیاطی انتخاب شده به پارامترهای مختلفی وابسته است به گونه ای که هر کدام از فاکتورهای در نظر گرفته شده در این محصولات می تواند به طور قابل ملاحظه قیمت نهایی را تحت کنترل قرار دهد. حتماً در خرید چرخ خیاطی توجه کنید این نوع از محصولات دارای یک قیمت استاندارد در بازار هستند، به همین دلیل هرگاه قیمت کمتر و یا بیشتری به شما پیشنهاد شود حتماً به کیفیت آن مشکوک باشید و برای اطمینان کافی از کیفیت محصول نمایندگی رسمی برندها را هدف قرار دهید. متأسفانه سودجویان بسیاری هستند که با ارائه هزینه های کمتر به دنبال فروش محصولات نامرغوب خود می باشند.

سرعت محصول

پروژه های گوناگون برای دوخت لباس نیازمند سرعت متفاوت است به همین دلیل در خرید چرخ خیاطی محصولی می تواند گزینه ایده آل باشد که امکان تغییر سرعت را در اختیار کاربر قرار دهید به گونه ای که شما بتوانید با استفاده از دکمه ی کنترل ، سرعت مد نظر را برای دوخت انتخاب کنید البته لازم به ذکر است که سرعت دوخت به طور قابل ملاحظه ای به قدرت موتور نیز مربوط می شود. در خرید چرخ خیاطی صنعتی توجه به این مورد به منظور ارتقای میزان تولید در کارگاه های تهیه پوشاک بسیار با اهمیت می باشد.

ضمانت نامه

داشتن گارانتی و ضمانت نامه از دیگر مواردی است که باید در خرید چرخ خیاطی مد نظر قرار گیرد در واقع داشتن برگه گارانتی به گونه ای نشان از کیفیت محصول دارد. شرکت تولیدی ژانومه برای انواع چرخ های طراحی شده خود به مدت دو سال برگه ضمانت نامه ارائه می دهد. برای خرید چرخ خیاطی و ثبت سفارش این محصول همین اکنون می توانید اقدامات لازم را به صورت تلفنی و یا آنلاین با نمایندگی رسمی ژانومه نهایی کنید، ما مفتخریم که با ارائه ی انواع چرخ های خیاطی اصل و مرغوب ژانومه همواره رضایت شما عزیزان را به دست آوریم.

دسته بندی چرخ خیاطی 

چرخ خیاطی ها بر اساس کاربرد به دو صورت چرخ خیاطی صنعتی و چرخ خیاطی خانگی دسته بندی می شوند. چرخ خیاطی ها از نظر انواع دوخت، سرعت دوخت، کیفیت دوخت، پارچه مورد استفاده، وزن چرخ، نخ و حجم کار متفاوت هستند.

انتخاب چرخ خیاطی بستگی به عواملی مثل بودجه و کار شما دارد. بطور کلی اگر فردی خانه دار هستید و به دنبال یک چرخ خیاطی که اکثر قابلیت های مورد نظر را دارد می گردید پیشنهاد ما به شما خرید چرخ خیاطی خانگی است و اگر صاحب کارگاه های خیاطی تولید لباس در تیتراژ بالا هستید خرید یک چرخ خیاطی صنعتی انتخاب مناسبی است.

چرخ خیاطی صنعتی که با نام چرخ کارگاهی نیز شهرت دارد، ساختار متفاوت تری نسبت به چرخ خیاطی خیاطی های خانگی داراست و هر چرخ یک کار تخصصی را ارائه می دهد. از انواع پر کاربرد آن میتوان به چرخ خیاطی راسته دوز، چرخ خیاطی سردوز و چرخ خیاطی میاندوز اشاره کرد. این نوع چرخ خیاطی بیشتر برای مصارف کارگاه های خیاطی، مزون لباس و سری دوزی با تیتراژ بالا استفاده می شود.

چرخ خیاطی صنعتی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی بزرگتر بوده و قابلیت راسته دوزی را با دقت و سرعت عمل بالا انجام می دهند. یک دسنه دیگر از چرخ خیاطی های صنعتی که بیشتر در کارگاه های تولید پوشاک کاربرد دارند، می توان به چرخ خیاطی بانتو، چرخ خیاطی دو پایه، چرخ خیاطی مادگی و جادکمه و… اشاره کرد که در انواع مختلف برند های معتبر به دست مصرف کنندگان می رسند.

این نوع چرخ خیاطی ها درون یک میز کار که به موتور خارجی مجهز هستند تعبیه می شوند. این نوع چرخ ها بسته به ساعات کاری بیشتری که مورد استفاده قرار می گیرند به طور مداوم نیاز به بررسی،تمیز کاری و روغن کاری دارند.

در چرخ های صنعتی می توان از انواع نخ با وزن های مختلف استفاده کرد. کفی و بدنه چرخ‌ های کارگاهی از جنس چدن است تا از لرزش و صدای چرخ کاسته شود. قطعات داخلی چرخ های صنعتی از جنس فلز بوده تا در دراز مدت فرسوده نشده و قابلیت کار در ساعات طولانی را داشته باشند. به همین دلیل این نوع چرخ خیاطی بسیار سنگین بوده و نمیتوان به راحتی آنها را جا به جا کرد.

چرخ خیاطی خانگی که هم خواهان بیشتر در بین مصرف کنندگان و هم تنوع بیشتر در انواع مدل های دوختی دارند دنیای وسیع تری را به خود اختصاص داده اند. چرخ خیاطی های خانگی برای استفاده شخصی و در حجم کم مورد استفاده قرار می گیرند. چرخ خیاطی خانگی به سه نوع دستی، مکانیکی و کامپیوتری دسته بندی می شوند.

چرخ خیاطی دستی

چرخ خیاطی دستی، قدیمی ترین نوع تولید شده چرخ خیاطی است که از آن به عنوان چرخ خیاطی دستی نوستالژیک نیز یاد می شود. چرخ خیاطی دستی به وسیله نیروی دست کار می کند و به انرژی الکتریکی نیازی ندارد. بدنه این نوع چرخ از جنس فلز بوده و توانایی دوخت انواع پارچه های نازک و ضخیم را دارد. اگر چه کار با چرخ خیاطی دستی به دلیل پشتیبانی نکردن از نیروی الکتریکی سخت و دشوار است ولی به دلیل استحکام و دوام عمر بالا در بین خانم های خانه دار طرفدار دارد.

چرخ خیاطی دستی ارزان ترین نوع در بین چرخ های خیاطی است و به دلیل نداشتن سیم کشی، نگه داری آنها آسان است. این نوع چرخ خیاطی دوام و طول عمر بالایی دارند. چرخ خیاطی دستی از فناوری پیشرفته پشتیبانی نکرده و تنظیم کردن دوخت بسیار مشکل است. نخ به طور مکرر در این نوع چرخ پاره شده و کار را برای مبتدیان دشوار می کند. با چرخ خیاطی دستی نمی توان دوخت های حرفه ای انجام داد.

چرخ خیاطی مکانیکی ( برقی )

چرخ خیاطی مکانیکی ( برقی ) برای افراد مبتدی انتخاب مناسبی است. زیرا کارایی راحتی داشته و  وجود پدال پایی سبب می شود تا تسلط خیاط روی پارچه بیشتر شود. سرعت عمل در چرخ خیاطی های برقی نسبت به چرخ خیاطی دستی بیشتر است. روی این چرخ ها صفحه مندرجی قرار دارند که می توانید انواع متنوع دوخت و کوک ها را مشاهده کنید. کیفیت دوخت با این نوع چرخ ها بالاست و می توان انواع پارچه های مختلف اعم از پارچه های ضخیم و نازک را برای دوخت و دوز استفاده کرد.  در صورت وجود مشکل در این نوع چرخ خیاطی باید تعمیر آن را به دست دیک تعمیر کار حرفه ای سپرد. دوام و طول عمر این نوع چرخ خیاطی نسبت به چرخ خیاطی دستی کمتر است.

چرخ خیاطی مکانیکی به صورت دستی کار می کند اگرچه چرخ های خیاطی مکانیکی امروزه در مقایسه با انواع آن در گذشته دارای امکانات و البته اجزای تشکیل دهنده متفاوتی هستند ولی به مراتب نسبت به نوع کامپیوتری خود ساده تر و توانایی انجام کارایی کمتری دارند.

با توجه به سادگی چرخ خیاطی مکانیکی نگهداری و البته سرویس آن ها به آسانی صورت می گیرد در حالی که برای مدل های پیچیده تر حتی یک روغن کاری ساده نیز باید با دقت بیشتر انجام شود و در غیر این صورت به دلیل نقض های فنی ایجاد شده به صورت پی در پی مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر خواهید بود. از مزیت های اصلی چرخ خیاطی مکانیکی می توان به :
• قیمت پایین
• کارایی ساده
• وزن سبک
آن ها اشاره کرد در حالیکه معایب خاصی نیز از جمله محدودیت عملکرد را باید خاطر نشان کنیم.

یکی از انواع پر طرفدار چرخ خیاطی مکانیکی، چرخ خیاطی ژانومه مدل 802  ساخت کشور ژاپن است که با دارا بودن ویژگی های برجسته انتخابی مناسب است. این چرخ خیاطی با بدنه تمام فلز و تنوع دوختی بالا، با امکان تعویض دستی ژتون در 24 مدل و نصب پایه های گوناگون، طرفداران زیادی در سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است.

خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک از این جهت برای کاربران دارای اهمیت است؛ که کمپانی مشهور و سرشناس ژانومه برخی از چرخ خیاطی ها همانند چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ و چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۸ را دیگر تولید نمی‌کند. بنابراین کاربرانی که علاقه‌مند هستند از این محصولات استفاده کنند، باید در بین چرخ خیاطی های استوک ژانومه به دنبال مدل دلخواهشان باشند.

ویژگی‌های یک چرخ خیاطی مناسب

برای خرید یک چرخ خیاطی ژانومه، جهت دوخت و دوز لباس‌ها در منزل به نکات زیر توجه داشته باشید، تا بتوانید به راحتی از چرخ خیاطی ژانومه خریداری شده، بدون وجود هیچ گونه مشکلی برای دوختن لباس­های مدنظرتان استفاده نمایید.

  • هنگام خرید چرخ خیاطی توجه داشته باشید که چرخ خیاطی باید دارای ماکو گرد باشد. تا در هنگام استفاده ارتعاشات و صدای ناشی از حرکت ماکو آزار دهنده نباشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه انتخابی باید قادر به دوخت پارچه در دو جهت روبه جلو و روبه عقب در مواقع مورد نیاز باشد.
  • جا ماکوی طراحی شده برای چرخ خیاطی باید از نوع فلزی باشد. تا از طول عمر مناسبی جهت استفاده مداوم برخوردار باشد. هم‌چنین محل قرار گیری جا ماکوی چرخ خیاطی، باید به راحتی برای تمیز کردن قابل دسترس باشد.
  • چرخ خیاطی موردنظر باید دارای پایه فشار دهنده قوی باشد. تا به راحتی بتوانید برای دوخت پارچه­ های ضخیم یا نازک لباس‌ها استفاده کنید.
  • اگر چرخ خیاطی برای گلدوزی روی پارچه خریداری شده است، از طرح‌های متفاوت و زیبایی برای انجام گلدوزی­های متنوع برخوردار باشد. تا شما بتوانید به راحتی طرح موردنظرتان را با استفاده از چرخ خیاطی بر روی پارچه بدوزید.
  • تا حد امکان چرخ خیاطی ژانومه خریداری شده باید از قابلیت پس‌دوزی پارچه، دوخت جادکمه و دوخت زیپ برخوردار باشد. تا در موقع ضروری بتوانید از این قابلیت­ها استفاده کنید.

قیمت چرخ خیاطی مکانیکی

قیمت چرخ خیاطی مکانیکی با توجه به برند و مدل دستگاه انتخابی متغیر است هر چه اجزای تشکیل دهنده ی این نوع از قطعات دارای پیچیده گی بیشتر و مدرن تر باشد، هزینه درخواستی آن نیز نیز بیشتر خواهد بود، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های درخواستی با ما در تماس باشید . همکاران ما در نمایندگی رسمی ژانومه برای ارائه اطلاعات کامل در مورد مشخصات و فروش چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه در خدمت شما عزیزان هستند.

لازم به ذکر است که خدمات چرخ خیاطی ژانومه نیز در صورت به وجود آمدن هرگونه نقص فنی در دسترس شما می باشد. قیمت چرخ خیاطی معمولاً وابسته به عوامل مختلفی است که نوسانات موجود در اقتصاد کشور می تواند سبب افت و خیز قیمت نهایی شود. چرخ خیاطی ژانومه به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی قابل حمل است و وجود اجزای تشکیل دهنده این وسیله کاربردی است، به همین دلیل افرادی که بنا به دلایلی مجبور به حمل این نوع از محصولات هستند پیشنهاد می شود در اولین مرحله خرید چرخ خیاطی مکانیکی را در اولویت قرار دهند.

خرید آنلاین چرخ خیاطی ژانومه

اگر از تمامی نکات مربوط به خریداری یک چرخ خیاطی ژانومه مناسب آگاهی کافی دارید. می‌توانید به راحتی به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی ژانومه سرویس، که نمایندگی معتبر چرخ خیاطی‌های ژانومه است مراجعه کنید. سپس چرخ خیاطی مورد نظرتان را انتخاب کرده و به صورت آنلاین آن را خریداری نمایید. پس از خریداری، چرخ خیاطی موردنظر در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید آن را درب منزلتان به راحتی تحویل بگیرید.

چرخ خیاطی کامپیوتری 

چرخ خیاطی کامپیوتری مختص افرادی است که دوخت های حرفه ای انجام می دهند. این چرخ ها صفحه مندرج، دکمه و ولوم تنظیم ندارند. چرخ خیاطی کامپیوتری دارای صفحه LED،LCD و یا صفحه بزرگ لمسی هستند. کوک های دوخته شده با این نوع چرخ ها را می توان برنامه ریزی کرد. بیش از صد مدل دوخت های متنوع را میتوان در این نوع چرخ خیاطی ذخیره کرد. چرخ خیاطی های کامپیوتری دارای پورت USB بوده و کاربر می تواند هر نوع مدل دوخت را از کامپیوتر شخصی خود به حافظه چرخ خیاطی خود منتقل کند.

این نوع چرخ خیاطی به صورت خودکار جادکمه میزند و از نظر کنترل سرعت بهتر کنترل می شود. کوک های زده شده در این نوع چرخ خیاطی بسیار دقیق بوده و احتمال خطا بسیار کم است.

نکات قابل توجه جهت خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید یک چرخ خیاطی استوک ژانومه باید به آن توجه داشته باشید، طول عمر مفید این دستگاه است. زیرا چرخ خیاطی نیز همانند سایر وسایل الکترونیکی تنها در یک بازه زمانی مشخص از کارایی لازم برخوردار می‌باشد و پس از زمان تعیین شده به شدت عملکرد آن کاهش پیدا می‌کند. به گونه‌ای که باید هزینه زیادی جهت تعمیر چرخ خیاطی پرداخت کنید که به هیچ عنوان مقرون‌ به ‌صرفه نخواهد بود.

بنابراین برای خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک، بهتر است به نمایندگی مجاز ژانومه مراجعه کنید. به هیچ عنوان به فروشگاه‌های متفرقه اعتماد نکنید؛ زیرا چرخ خیاطی های استوک موجود در نمایندگی از لحاظ عملکردی و سلامت به دقت مورد بررسی قرار گرفته‌اند. کلیه خدمات ژانومه دارای گارانتی بوده و در صورت بروز مشکل می‌توانید از خدمات گارانتی جهت عیب یابی و تعمیر چرخ خیاطی ژانومه بهره‌مند شوید.

دومین نکته‌ای که هنگام خرید چرخ خیاطی های استوک ژانومه باید به آن توجه داشته باشید. میزان استفاده شما از این محصول است. اگر قصد دارید چرخ خیاطی را برای مصارف خانگی خریداری کنید و نیازی به انجام دوخت‌های متنوع ندارید، نیازی به جستجو در بین مدل‌های پیشرفته نخواهید داشت.

اما در صورتی‌ که قصد دارید از چرخ خیاطی به صورت مداوم در خانه یا کارگاه تولیدی استفاده کنید، بهتر است مدل‌های جدیدتر ژانومه را به جای مدل‌های قدیمی انتخاب کنید. تا بتوانید از دوخت‌های متنوع این دستگاه بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *