معرفی چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل 802

معرفی چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲


ژانومه یک شرکت ژاپنی می باشد که با ارائه ی چرخ خیاطی های خود توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند و به بزرگ ترین تولیدکننده چرخ خیاطی در جهان تبدیل شود.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 از سری 800 چرخ خیاطی های ژانومه که به جرات میتوان گفت معروف ترین محصول چرخ خیاطی در دنیا و یا حداقل در ایران نام گذاری شده است. شاید کمتر کسی را میتوان یافت که تجربه خیاطی داشته باشد و با این مدل به نام، آشنایی نداشته باشد. این مدل از قدیمی ترین محصولات ژانومه میباشد که در شرکت ژانومه ساخت کشور ژاپن اقدام به تولید شده است. چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل 802 یک دستگاه تمام مکانیکی با قطعات و بدنه کاملا فلزی، کار کسانی که در حوزه تعمیرات چرخ خیاطی فعال هستند را آسان کرده زیرا با داشتن ساختمان ساده و راحتی که دارد تعمیر کردن آن آسان است.

چرخ خیاطی ژانومه 802 استوک با قابلیت تعویض دستی ژتون ها در دسته بندی (24 عدد ژتون آبی و 19 عدد ژتون قرمز) به این ترتیب که ژتون مورد نظر را درون جایگاه قرار داده و پس از انجام تنظیمات، قسمت مورد نظر از لباس را درون کارگاه گلدوزی، زیر سوزن چرخ بگذارید و شروع به دوختن طرح‌های مختلف گلدوزی به وسیله این چرخ خیاطی کنید.

ژانومه 802 دارای 40 مدل متنوع گلدوزی و دوخت بیش از 80 مدل گلدوزی ترکیبی می باشد. ژانومه 802 با قابلیت دوخت راسته، در فضای 7 میلیمتری آزادی عمل را هنگام دوخت به خیاط میدهد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 قابلیت دوخت ۴۸ مدل حاشیه دوزی را دارد که توسط ژتون­ هایی که همراه آن می­باشد انجام می­شود.

ژانومه 802 استوک با امکان دوخت مادگی در 4 مرحله، دوخت دکمه و جا دکمه، امکان نصب پایه های متفاوت مانند پایه راسته، پایه زنجیره دوزی، پایه چشمه دوزی، پایه قیطان دوزی، پایه ابر و لحاف دوزی، پایه سردوزی، پایه پس دوزی، پایه لبتو، پایه مادگی و… چرخ خیاطی است که می تواند تا آخر عمر برای شما باقی بماند.

در چرخ خیاطی ژانومه 802 به دلیل دارا بودن فضای 7 میلیمتری به راحتی می‌توانید درز لباس‌ها را به وسیله دوخت‌های زیگزاگی پس دوزی کنید و نیازی به چرخ خیاطی جداگانه‌ای برای پاک دوزی نخواهید داشت. ژانومه 802 ژاپن با قابلیت دوخت های متنوعی از جمله دوخت راسته، انواع دوخت زیگزال، زیگزال روی کش، قیطان دوزی، چشمه دوزی، ابری دوزی، تکه دوزی، دالبر دوزی، دوخت زنجیره ای با کارگاه، ژرسه دوزی و… یک خرید ایده آل برای دوستداران حرفه خیاطی است.

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل 802
چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲

دلیل برتری چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲

در میان انواع چرخ خیاطی­ های ارائه شده، چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 از بقیه مدل‌ها طرفداران بیشتری در بین کاربران صنعتی و خانگی برخوردار می‌باشد. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید چرخ خیاطی ژانومه 802 هستید، باید با امکانات ویژه‌ای که در آن‌ تعبیه شده است آشنایی کافی داشته باشید. ژانومه 802 از کیفیت و دوام بسیار مناسبی جهت استفاده کاربران خانگی برخوردار است و در اثر استفاده مداوم در کارگاه‌های صنعتی نیز، عملکرد آن در مدت طولانی با هیچ گونه مشکل خاصی مواجه نخواهد شد.

ماکو این چرخ خیاطی به صورت تمام دور طراحی شده است. تا هنگام حرکت سوزن و چرخش ماکو، نخ در اثر کشیدگی پاره نشود. با وجود این ماکو به هیچ عنوان نخ  هنگام دوخت جمع نمی‌گردد و درز ها همیشه صاف و یک دست دوخته می ‌شوند.

چرخ خیاطی مدل 802 ژاپن به دلیل ویژگی های خوبی که دارد سال های طولانی به عنوان اولین چرخ در کارگاه های تولیدی و تکه دوزی و گلدوزی در ایران مطرح بوده است. بیشتر مدل های ژانومه دارای جعبه و سرپوش، پایه اتوماتیک فلزی و دینام و پدال بسیار قوی هستند با این تفاوت که در بعضی از این مدل ها سوزن نخ کن ندارند. چرخ خیاطی 802 ژانومه با دارا بودن چراغ  D LEدوخت و دوز لباس های تیره را بسیار راحت تر کرده است. از دیگر مزایای استفاده از این مدل چرخ خیاطی می توان به گردونه تنظیم موقعیت سوزن برای گلدوزی، گردونه تنظیم کشش نخ جهت دوخت صحیح و مجهز بودن دستگاه به سیستم تغییر ژتون به صورت دستی اشاره کرد.

قابلیت‌های چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲ که از سری ۸۰۰ چرخ خیاطی های برند ژانومه است. ژانومه 802 سال‌ها به عنوان یک چرخ خیاطی بی رقیب در کارگاه‌های صنعتی، تولید و مورد استفاده قرار می‌ گرفته است و هنوز هم می‌توان آن را در کارگاه‌های دوخت و دوز لباس مشاهده کرد. از ویژگی‌های حائز اهمیت این چرخ خیاطی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم ژتونی با قابلیت تعویض دستی جهت گلدوزی های متنوع روی لباس‌ها
  • دارای قابلیت ۴۹ نمونه دوخت متنوع و متفاوت
  • دارای گردونه (ولوم) مناسب جهت تنظیم عرض دوخت تا ۷ میلیمتر
  • دارای طول دوخت ظریف در فضای 4 میلیمتری
  • دارای گردونه تنظیم موقعیت قرارگیری سوزن درون چرخ جهت گلدوزی آسان
  • دارای گردونه تنظیم کشش نخ برای جلوگیری از دوخت نامنظم
  • قابلیت دوخت آسان انواع پارچه‌های گوناگون ضخیم (چند لایه پارچه جین) و نازک (حریر و ریون و کشی)
  • قابلیت  دوخت جادکمه در 4 مرحله برای لباس
  • دارای اهرم درجه زیگزال جهت انجام گلدوزی با کارگاه گلدوزی در سطحی مسطح
  • دارای سیستم قاب ماکو تمام فلزی با کیفیت جهت دوختی تمیز

گلدوزی با استفاده از چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲  که  توسط شرکت سرشناس ژانومه تولید شده است. این چرخ با وجود دارا بودن قابلیت ۴۹ نمونه دوخت متفاوت و مختلف، برای گلدوزی به روی قسمت ‌های مختلف لباس‌های مجلسی و یا مانتوهای زنانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلدوزی با کارگاه در ژانومه 802 به علت داشتن اهرم میزان زیگزاگ و سطح مسطح دوخت بسیار زیبایی بر روی پارچه های نازک و ضخیم دارد.

جهت گلدوزی های زیبا در این چرخ تنها کافیست ژتون مورد نظر خود را درون چرخ قرار داده و درجه دوخت را متناسب با ژتون انتخابی خود تنظیم کنید. هم ‌چنین می‌توانید از چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۲، علاوه بر انجام گلدوزی در کارگاه، برای پس‌دوزی، تکه‌دوزی، زیپ دوزی و… نیز بروی لباس‌های خود استفاده کنید.

این مدل چرخ خیاطی استانداردهای جهانی PS، ایزو 9001، ایزو 14000 از شرکت TUV و استاندارد CE اروپا را کسب کرده است. جهت استعلام قیمت و خرید این چرخ خیاطی زیبا و کارآمد می توانید به وب سایت اینترنتی ژانومه سرویس مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری  در باره این چرخ خیاطی به دست بیاورید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *