میز چرخ خیاطی

مبل چرخ خیاطی درب دار


کاربرد میز چرخ خیاطی یا مبل چرخ خیاطی

میز چرخ خیاطی یا مبل چرخ خیاطی برای استفاده طولانی مدت از این محصول طراحی شده است؛ زیرا کاربران باید تسلط کاملی بر روی چرخ برای ارائه دوخت‌های منظم داشته باشند.

در صورتی که محل قرار گرفتن چرخ خیاطی مناسب نباشد، پس از چند دقیقه استفاده ممکن است دچار کمر درد شدیدی شوید که شما را از ادامه کار باز می‌دارد.

میز چرخ خیاطی یا مبل چرخ خیاطی به گونه‌ای طراحی شده است. که کاربر به راحتی می‌تواند ساعت‌ها از چرخ خیاطی استفاده کند، بدون این که احساس ناراحتی داشته باشد. بنابراین افرادی که در منزل یا در شرکت‌های تولیدی فعالیت دارند، این میزها را برای انجام خیاطی‌های طولانی انتخاب می‌کنند.

 

انتخاب یک میز چرخ خیاطی یا مبل چرخ خیاطی

هنگام انتخاب یک میز یا مبل چرخ خیاطی مناسب باید به ابعاد آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا مبل‌های خیاطی با وجود این که برای استفاده در آپارتمان‌های کم جا طراحی شده‌اند؛ اما اندازه‌های متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

برخی از مبل‌های چرخ خیاطی از ارتفاع به نسبت بیشتری برخوردار هستند، این محصولات برای انجام دوخت‌های ظریف و حساس گلدوزی ارائه شده‌اند. تا کاربر هنگام دوخت بتواند کلیه مراحل را به دقت از نزدیک مشاهده کند.

اما میزهایی که برای استفاده مداوم از چرخ خیاطی ارائه شده‌اند از ارتفاع به نسبت کمتری برخوردار می‌باشند. تا کاربر تسلط مناسبی هنگام انجام دوخت‌های متنوع داشته باشد.

 

میز چرخ خیاطی
مبل چرخ خیاطی درب دار

 

 

تفاوت مبل‌های چرخ خیاطی

وجه تفاوت مبل‌های چرخ خیاطی ارائه شده در بازار را می‌توان در کشوهای طراحی شده برای آن‌ها در نظر گرفت.

به گونه‌ای که برخی از چرخ خیاطی‌ها دارای دو کشو هستند، تا کاربر هنگام استفاده بتواند وسایل مورد نیاز را درون آن‌ها قرار دارد؛

اما میزهایی نیز وجود دارند که از بیش از دو کشو برخوردارند، تا کاربران بتوانند وسایل ر با نظم بیشتری درون کشوها بچیند و دسته‌بندی مشخصی برای آن‌ها در نظر بگیرند.

در طراحی قسمت رویی چرخ نیز ممکن است دنباله‌ای در نظر گرفته شده باشد.

از این دنباله می‌توان برای قرار دادن اضافه‌های لباس هنگام دوخت استفاده کرد تا آویز شدن لباس سبب کشیده شدن دوخت و پارگی نخ نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *