چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه

چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه


معروف ترین چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه

چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه به دلیل استحکام و مقاومت بسیار آن مشتریان بسیار زیادی را جذب کرده است. در این مقاله می خواهیم به بررسی معروف ترین چرخ خیاطی های ژانومه نیوهوم بپردازیم تا شما هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

ژانومه و ژانومه نیوهوم:

یکی از برند های بسیار خوش نام و محبوب در بین چرخ خیاطی های موجود در ایران قطعا و بدون شک چرخ خیاطی های ژانومه هستند. و محال است شما حتی از کسانی که آشنایی هرچند کمی با خیاطی و چرخ خیاطی دارند برند های چرخ خیاطی را بپرسید و در بین آن ها اسمی از ژانومه نباشد.

چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه
چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه

برند ژانومه در اکتبر سال ۱۹۲۱ در ژاپن تاسیس و شروع به ساخت چرخ خیاطی کرد. هر ساله ژانومه مدل های جدیدی تولید و روانه بازار می کند.

ژانومه توانسته است رکورد فروش بیشترین تعداد چرخ خیاطی ها را از آن خود کند و ساخت اولین چرخ خیاطی کامپیوتری را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است. حدود یک قرن است که ژانومه فعالیت خود را آغاز کرده و در کار تولید و فروش چرخ خیاطی نیز عملکرد بسیار بالا و مثبتی داشته است. یکی از اصلی ترین چیزهایی که باعث شد شرکت ژانومه به یک برند معروف در جهان تبدیل شود تنوع چرخ خیاطی ها و ظرافت در دوخت و دوز آن و هم چنین بروز شدن تمام چرخ خیاطی ها مطابق با تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته است.

چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه
چرخ خیاطی نیوهوم ژانومه

ژانومه نیوهوم نیز یکی از سری های بسیار معروف ژانومه است که دارای دو کلاس است یکی از آنها نیوهوم ژانومه و دیگری جونو ژانومه است. هر دوی این مدل ها در سطح جهانی و بین الملل بسیار معروف هستند. نیوهوم ژانومه چرخ خیاطی هایی مناسب خانه و جهیزیه هستند و آن چنان که باید مناسب کارهای صنعتی نمی باشند. درست است که چرخ خیاطی های معادل با سری نیوهوم ژانومه قیمت کمتری نسبت به آن دارند اما با مراجعات بیشتر به تعمیرگاه این مسئله کاملا حل شده است. در ذیل به بررسی معروف ترین چرخ خیاطی های نیوهوم خواهیم پرداخت:

معروف ترین مدل های چرخ خیاطی ژانومه:

  1. مدل ۱۰۱۰ نیوهوم ژانومه: یک چرخ خیاطی مقرون به صرفه که مورد پسند بسیاری از افراد و مشتریان است. از ویژگی های این چرخ خیاطی امکان نصب آن بر روی مبل چرخ خیاطی و انجام ۸ مدل حاشیه دوزی، انجام دوخت آستین و پارچه های لوله ای شکل، دوخت دکمه و جا دکمه ای، قابلیت دوخت های ساده، گل دوزی و تکه دوزی است. وسایل همراه این چرخ خیاطی دفترچه راهنما و یک بسته سوزن و روغن چرخ است.
  2. مدل ۱۹۲۰ نیوهوم شرکت ژانومه: این چرخ خیاطی نیز محبوبیت خاصی در بین چرخ خیاطی های ژانومه دارد. طرح بدنه این محصول از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است و دیگر ویژگی های آن نیز دوخت ۷ مدل حاشیه، تنظیم موقعیت نخ، دارنده بازوی آزاد برای دوخت دمپای شلوار، توانایی دوخت پارچه های لوله ای شکل و دوخت جا دکمه می باشد. بدنه فایبرگلاس این محصول سبب افزایش مقاومت و استحکام آن و سبکی آن شده است.
  3. مدل ۱۴۱۲ نیوهوم ژانومه: چرخ خیاطی ای که قیمت بسیار مناسبی دارد و مناسب خانم های خانه دار است. از خصوصیات این محصول تعداد ۱۴ برنامه دوخت حاشیه، ژرسه دوزی، لبه دوزی، ساده دوزی و دوخت زیگزاگ روی کش و هم چنین دوخت جا دکمه اشاره نمود. بدنه این چرخ خیاطی دارای طرح است که به زیبایی ظاهری آن افزوده است. چرخ خیاطی نیوهوم ۱۴۱۲ قابلیت نصب بر روی مبل خیاطی را نیز داراست.

بسیاری از مدل های ژانومه نیوهوم دیگری نیز هست که خصوصیات منحصر به فردی دارند اما ما سعی کردیم معروف ترین و خوش قیمت ترین محصولات سری نیوهوم را برای شما مختصرا توضیح دهیم.

سایر این چرخ خیاطی ها نیز دارای گارانتی سه ساله هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *