چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی خانگی و انواع و کاربردها و ویژگی ها و خصوصیات و قابلیت های آن


با توجه به بالا رفتن سطح توقع افراد در طراحی لباس و شیک پوشیدن در مهمانی ها و مراسم ها، وجود یک چرخ خیاطی خانگی در هر خانه ای لازم است به همین خاطر برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و دستمزد خیاط، خودتان خیاط و طراح لباس هایتان باشید. چرخ خیاطی از دیرباز مورد استفاده بشر بوده است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نوع پیشرفته  آن در بازار وجود دارد که با سرعت بیشتر و کیفیت خروجی کار بهتر و مورد توجه قابل تحسینی در میان مردم واقع شده. از انواع چرخ خیاطی می توان به چرخ خیاطی خانگی و صنعتی اشاره کرد که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. چرخ خیاطی خانگی برای مصرف شخصی و دوخت و دوز لباس های افراد خانه به کار می رود که امروزه یکی از وسایل خرید جهیزیه خانم ها محسوب می شود و بسیاری هم از طریق چرخ خیاطی خانگی یک کسب و کار خانگی راه می اندازند و از این طریق درآمد زایی می کنند.

چرخ خیاطی خانگی

خرید چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی صنعتی هم برای استفاده شخصی و هم برای کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که سطح پیشرفته تری از چرخ های خیاطی خانگی هستند. هر نوع مدل چرخ خیاطی را می توان به دو صورت حضوری و اینترنتی تهیه کرد اما همیشه افراد قبل از خرید حضوری، از طریق گوگل و اینترنت، اطلاعات لازم در خصوص کیفیت، برند، اندازه و وزن چرخ، هزینه مناسب، سرعت و دیگر ویژگی ها را کسب می کنند که بهترین خرید و انتخاب را برای آن ها به همراه داشته باشد، در واقع جمع آوری و کسب اطلاعات از طریق اینترنت و خرید اینترنتی نظر اکثریت افراد را به خود جلب کرده  و امروزه این روش خرید بیشتر از حضور در مغازه ها صورت می پذیرد.

نمایندگی رسمی ژانومه

در واقع نمایندگی های رسمی ژانومه معرف خوبی برای محصولات ژانومه به عنوان که یک شرکت ژاپنی می باشد، سابقه طولانی قریب به 50 سال ژانومه که از بزرگترین تولید کنندگان انواع محصولاتی از قبیل چرخ خیاطی جانتک، چرخ خیاطی جک، اتو بخار، چرخ خیاطی مارشال، لوازم چرخ خیاطی، میز چرخ خیاطی  می باشد،  این شرکت را در سطح  بسیار بالا در عرصه جهانی قرار داده است.  شرکت ژانومه تمام استانداردهای لازم را برای ارائه ی خدمات و تولید کسب کرده  و این نشان از کیفیت و کارایی محصولات آن می باشد به طوری که علاوه بر خرید در این نمایندگی می توانید تعمیر و تعویض انواع چرخ خیاطی ژانومه از قبیل کامپیوتری و مکانیکی را به سهولت به انجام برسانید، با راه های ارتباطی درج شده در سایت می توانید با مشاورین در ارتباط باشید و پاسخ تمامی سؤالات خود را بیابید.

چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه در انواع طرح و رنگ ها که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند در فروشگاه های ژانومه واقع در همه  استان ها عرضه می گردد و با توجه به بودجه ای که برای خرید چرخ خیاطی در نظر گرفته اید می توانید چرخ خیاطی مناسب و با کیفیتی را از سایت ژانومه  یا به صورت حضوری خریداری کنید. نکته ای که باید هنگام خرید به آن توجه کرد، اجزای تشکیل دهنده  چرخ خیاطی است که شامل:

سوزن:

بر طبق نوع پارچه های کتان، حریر، جین، چرم، ساتن آن را انتخاب کرد تا به بافت پارچه آسیبی نرسد و لباس دوخته شده خوش فرم دیده شود.

قرقره:

محل نگه داری نخ  که جایگاه آن بالای چرخ خیاطی است و می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد.

ماسوره:

این جزء از چرخ خیاطی در قسمت زیرین چرخ قرار می گیرد و نخ زیرین دوخت را فراهم می کند و می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد.

ماکو:

به قسمتی که ماسوره در آن قرار می گیرد ماکو گفته می شود که در بعضی از چرخ خیاطی ها ثابت و در بعضی دیگر قابل جدا شدن است.

پدال:

قسمتی در چرخ خیاطی است که سرعت دوخت را تنظیم می کند.

تسمه:

تسمه در بعضی از چرخ خیاطی ها قابل مشاهده و در برخی دیگر پنهان می باشد.

چرخ خیاطی خانگی به گونه ای است که برای انجام کار دوخت لباس، سرعت قابل ملاحظه ای دارد اما  سرعت چرخ خیاطی صنعتی به مراتب بیشتراست ، بدنه  چرخ خیاطی خانگی به راحتی قابل جابجایی و زیاد سنگین نیستند.در صورت هرگونه خرابی سرویس چرخ خیاطی گلدوزی می توان آن را تعویض یا تعمیر کرد حتی اگر از بهترین برند ها باشد،  امروزه چرخ خیاطی ها مجهز به سیستم روغن دهی می باشند و از پایه های چرخ خیاطی برای انجام هر کار با کیفیت و خاصی استفاده می شود که استفاده از آن نتیجه عملکرد را زیباتر و شیک تر می کند و انواع مختلف آن در بازار وجود دارد، دوخت توسط چرخ خیاطی های خانگی متنوع است و با تغییر سوزن ممکن خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *