چرخ خیاطی جانتک

دستگاه چرخ خیاطی جانتک با قابلیت ها و عملکرد حرفه ای که دارد مورد پسند خاص و عام قرار گرفته است و در نمایند گی های رسمی ژانومه که سابقه طولانی در خرید و فروش دارد، مورد عرضه همه ایرانیان قرار گرفته است.


چرخ خیاطی جانتک از سری چرخ هایی است که کیفیت و کارایی بالایی داشته و امروزه نظر خریداران را به سوی خود جذب کرده است. تنها با کمی شناخت نسب به این برند چرخ خیاطی شما میتوانید نکات برجسته آن را شناخته و از بین مدل های مختلف با توجه به نیازتان یکی را انتخاب و اقدام به خرید کنید. چرخ خیاطی جانتک قابلیت دوخت انواع پارچه از جمله حریر، کرپ، کتان، کریشه، جین و چرم را داشته و کار را برای خیاطان و دوستداران حرفه خیاطی آسان و لذت بخش می کند.

چرخ خیاطی جانتک به طور کلی در میان کلیه چرخ های حاضر در بازار که به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و صنعتی دسته بندی می شوند، جز دسته چرخ های خانگی قرار گرفته و برندی پر طرفدار است. هر کدام  از این چرخ ها کاربردها و نقش های به خصوصی در دنیای امروز داشته و از رنج قیمت، کیفیت، وزن و طراحی، کارایی و هم چنین اجزای تشکیل دهنده متفاوتی برخوردار هستند.

چرخ خیاطی خانگی برای مصرف شخصی و دوخت و دوز لباس های افراد خانواده مناسب است که دارای طرح ها و مدل های مختلفی است و در بازار به عرضه گذاشته شده است و شما با انتخاب و سلیقه  خود می توانید مناسب ترین گزینه را بر حسب نیاز تهیه و خریداری کنید. چرخ خیاطی صنعتی مناسب کارگاه ها و کسب و کار گروهی می باشد که طبیعتاً از سرعت، کیفیت و هم چنین عملکرد بالایی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی برخوردار هستند. شما می توانید جهت مشاهده انواع متفاوت چرخ خیاطی ها و همچنین اطلاع از قیمت و خرید چرخ خیاطی جانتک به وب سایت اینترنتی ژانومه سرویس مراجعه فرمایید.

ویژگی چرخ خیاطی برند جانتک

ژانومه سرویس ارائه دهنده انواع مختلف چرخ خیاطی جانتک با قابلیت بیش از 30 مدل متنوع دوختی، جا گذاری انواع مختلف سایز سوزن از 9 تا 18، میزان برق مصرفی 220-240 ولت، دور موتور 860 دور در دقیقه، عرض دوخت 5 میلی متر، طول دوخت 4 میلی متر، قابلیت دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه، پس دوزی، قابلیت دوخت توپر (دالبر)، قابلیت دوخت حلقوی (باز و آزاد) جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار، قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها همگی خصوصیات برتر این چرخ خیاطی هستند.

چرخ خیاطی جانتک ژانومه

خرید چرخ خیاطی جانتک

امروزه رشد و پیشرفت فناوری و تکنولوژی سبب کمک شایانی به تولیدکنندگان چرخ خیاطی شده است چرا که تولید یک وسیله، نیاز به تبلیغ برای آگاه سازی مردم از این محصول را دارد و فضای اینترنتی و دنیای مجازی این امکان را فراهم کرده است که در کنار تبلیغ در نمایندگی های کشوری و استانی سطح اطلاع رسانی افزایش پیدا کند و افراد زیادی در هر گوشه ی دنیا که به اینترنت دسترسی دارند از آن مطلع شوند و این گونه برند اعتبار پیدا کند. خرید چرخ خیاطی به دو صورت حضوری یا اینترنتی محیا است.

همه ما قبل از خرید هر وسیله ای، اطلاعات و مشخصات فنی و ظاهری آن را در گوگل و اینترنت که قبلا آن را خریداری کرده اند جستجو و پرس و جو می کنیم و وسیله  با کیفیت و سالمی خریداری کنید که عمر مفیدی داشته باشد. در بازار برند های مختلفی به عرضه گذاشته شده اند که هر کدام برای پیشی گرفتن از رقبای خود در حال تلاش در طراحی و ساخت چرخ خیاطی هایی هستند که کیفیت خوب و عمر با دوامی داشته باشند تا در جلب خریداران موفق باشند.

نمایندگی رسمی ژانومه

ژانومه یک شرکت ژاپنی در عرصه تولید چرخ خیاطی، از قوی ترین تولید کنندگان چرخ خیاطی در دنیا می باشد و فعالیت گسترده ای در تولید چرخ خیاطی و هم چنین اتو پرس دارد. به دلیل اعتباری که دارد نمایندگی های زیادی در ایران که بیش از 50 سال سابقه دارند در حال فعالیت هستند و این نشان از کیفیت و عملکرد محصولات ژانومه است. در صورت خرید از این نمایندگی ها می توان از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات ژانومه استفاده کرد و هم چنین در صورت هر گونه خرابی یا تعمیر چرخ خیاطی، می توان با شماره تماس نمایندگی ها از خدمات رایگان آن استفاده کرد.

چرخ خیاطی ژانومه

ژانومه مدل های مختلفی دارد که هر کدام کاربرد و عملکرد خاصی داشته و هر کسی می بایست برحسب نیاز و بودجه خود مدل مورد نیاز خود را تهیه کند. ژانومه از برندهای قدیمی محسوب می شود که هم اکنون در کنار سایر برند های دیگر در بازار در حال رقابت می باشد که این خود یک امتیاز محسوب می شود که طرفداران زیادی را جذب کرده است. انواع محصولات چرخ خیاطی جانتک با قابلیت هایی که دارند مورد تأیید استانداردهای جهانی قرار گرفته اند و از کیفیت و کاربرد مثال زدنی برخوردار هستند.

چرخ خیاطی جانتک

چرخ خیاطی گلدوزی ژانومه

برند چرخ های خیاطی ژانومه جانتک به گونه ای طراحی شده است که نه تنها قابلیت دوخت های گلدوزی را دارد بلکه قابلیت دوخت های متنوع دیگری از جمله تیکه دوزی، پس دوزی، ساده، پارچه های نازک، پارچه های ضخیم زیپ دوزی، دکمه و جا دکمه ای را دارد. بیشتر مدل های چرخ خیاطی جانتک از طول و عرض و ارتفاع مناسبی برخوردار هستند و تنوع دوخت حاشیه ای متفاوت و هم چنین قابلیت دوخت های باز و آزاد را دارند، همه مدل های این چرخ خیاطی با دارا بودن خدمات پس از فروش و گارانتی و هم چنین اقلام همراه از قبیل کاور پارچه ای، روغن چرخ خیاطی، دفترچه لوازم، دفترچه راهنمای فارسی، سی دی محصول و… توسط نمایندگی معتبر ژانومه سرویس به دست مصرف کنندگان می رسد. با خرید چرخ خیاطی جانتک طراح و سازنده لباس های خودتان بوده و در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

2 دیدگاه

  • سلام
    محصولات جانتک واقعا بینظیرن من چرخ خیاطیشو دارم خیلی عالیه گارانتی و خدماتشون واقعا خوبه
    پیشنهاد میکنم اگه دنبال چرخ خیاطی خونگی هستین مدلای sp جانتک و بخرین

    • سلام دوست عزیز ممنون از پیشنهاد خوبتون بله سری SP اتو پرس دستگاه خوبیه مناسب مصارف خانگی هست 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *