اتو بخار 5/3 لیتری

کاربرد و خصوصیات اتو بخار 5/3 لیتری


اتو بخار یکی از وسایلی است که از دیرباز مورد استفاده بشر قرار گرفته است و امروزه یکی از ابزارهای ضروری هر خانه است که تقریباً همه از این ابزار مفید و کاربردی راضی و سعی در خرید با کیفیت ترین نوع آن را دارند. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری خرید اتو بسیار آسان و راحت شده است و می توان به دو طریق حضوری و مراجعه به فروشگاه و به صورت اینترنتی آن را خریداری و تهیه کرد اما نکته ای که قبل از خرید باید رعایت کرد این است که از کیفیت کار و مدت زمان گارانتی و ضمانت آن و هم چنین برند آن اطلاعات لازم را جمع آوری کرد که بعد از خریداری محصول با مشکلی مواجه نشوید حال در این مقاله توضیحاتی را در مورد مدلی از اتو بخار که بسیار مرغوب است و این روزها بسیار مشهور می باشد اتو بخار5/3 لیتری نام دارد.

اتو بخار5/3 لیتری

این نوع مدل اتو بخار به دلیل کارایی بالایی که در رساندن بخار به الیاف پارچه  دارد نسبت به دیگر اتوها رضایت بیشتر مردم را به خود جلب کرده است و برای انواع پارچه هایی از قبیل حریر، کتان، تریکو، نخی، کرپ و غیره مناسب است و به پارچه هیچ آسیبی وارد نمی کند. اتو بخار5/3 لیتری از استانداردهای لازم جهانی برخوردار است و از ویژیگی های آن می توان به وزن 5/8 کیلوگرمی، کفی نسوز، مخزن استیل ضد رسوب و زنگ، دارای سیستم پخش بخار به صورت پیوسته اشاره کرد. از معایب این مدل اتو بخار می توان به نبود زنگ هشدار هنگام سوختن پارچه و مجهز نبودن به قفل کودک و سیستم چشم الکترونیکی اشاره کرد. با توجه به اینکه هر دستگاهی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما آن چه که مهم است روش نگه داری آن است که می توان با مراقبت و نگه داری درست عمر و دوام آن را افزایش داد.

از جمله کارهایی که می توان انجام داد شامل:

1: نکشیدن اتو بر روی لباس هایی که دارای سنگدوزی، قلاب، سگگ و یا زیپ هستند چرا که باعث خش افتادن و خراشیدن کف اتو می شود.

2: مخزن اتو با آب و سرکه ماهی یک بار به منظور جلوگیری از جمع شدن رسوبات آب در منافذ اتو می بایست پر شود.

3: به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به سیم اتو بخار، بعد از خنک شدن کامل اتو سیم آن را جمع کنید

اتو بخار 5/3 لیتری

 

قیمت اتو بخار5/3 لیتری

از پارامتر های اصلی خرید اتو بخار قیمت آن می باشد چرا که برای بسیاری از افراد جدای کیفیت و برند بودن، قیمت مناسب هم یکی از معیارهای خرید می باشد که می توان گفت اهمیت خاصی در فروش آن دارد چرا که بیشتر مردم براین باورند که قیمت ارزان از بی کیفیتی نشات می گیرد ولی قیمت مناسب همواره نظر همه را به خود جلب کرده است. قیمت اتو بخار با توجه به کارایی، جنس بدنه، توان مصرفی، جنس کفه، ابعاد، گنجایش مخزن آب، قابلیت اتو کشی هر نوعی از پارچه و غیره ارزش گذاری می شود که از یک میلیون تا 6 میلیون و حتی بیشتر رنج قیمت متفاوتی دارند.

اتو بخار 5/3 لیتری

فروشگاه اینترتی ژانومه

فروشگاه ژانومه با محصولاتی که دارد مورد استقبال هم وطنان عزیز قرار گرفته است و محصولاتی از قبیل چرخ خیاطی جانتک، اتوبخار 5/3 لیتری، چرخ خیاطی جک، چرخ خیاطی مارشال، لوازم چرخ خیاطی، میز چرخ خیاطی به عرضه و فروش گذاشته که به صورت حضوری و اینترنتی می توان بهترین خرید را تجربه نمود. از قابلیت های سایت ژانومه می توان به دسترسی تمام اطلاعات محصولات گفته شده با تصاویر با کیفیتی که ضمیمه شده است، استفاده کرد و شما را در یک انتخابی مطمئن راهنمایی لازم کرده و با راه های ارتباطی گذاشته شده در سایت می توانید مشاوره لازم را از مشاورین ما دریافت کنید.

اتو بخار 5/3 لیتری

نمایندگی رسمی ژانومه

فروشگاه ژانومه که یک شرکت ژاپنی است با سابقه ی طولانی بیش از 50 سال از بزرگترین و موثرترین تولیدکننده های صنعت چرخ خیاطی و اتو پرس و بخار است که امروزه توانسته است بیشترین مدل چرخ خیاطی و اتو پرس را به جهان عرضه کند و هم چنین محصولات این نمایندگی از خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار هستند. یکی از مزیت های خرید آنلاین این است که می توان برندهای مختلف، محدوده ی قیمت، توان مصرفی و هم چنین رنگ آن را با آسودگی با هم مقایسه کرد و بهترین و باکیفیت ترین مدل سال را انتخاب و خریدی مطمئنی را تجربه کرد. سایت ژانومه این امکان را به شما می دهد که با فراغ بال محصولات با کیفیتی که از بهترین برندها هستند را انتخاب و به صورت حضوری یا اینترنتی از این سایت خرید کرد و تجربه ی تکرار نشدنی را احساس کرد. اتو بخار5/3 لیتری با قابلیت هایی که دارد از قبیل مجهز به سیستم بخار خودکار که در کوتاه ترین زمان اتو کشی می کند و هیچ برق و شفقی روی پارچه نمی اندازد و هم چنین دارای صفحه ی نمایشگر و دیگر ویژیگی هایی که در این مقاله به توضیح آن پرداختیم، به شما این امکان را می دهد که در مجالس شیک و چشمگیر به نظر برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *