چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه


معرفی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ژانومه می باشد که در مدل های مختلف با امکانات متفاوت تهیه و طراحی شده است. در ادامه به بررسی مهم ترین مزایا و معایب استفاده و خرید چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.
محصولات تولیدی شرکت ژانومه بدون تردید در مقایسه با سایر برندها همواره با ارائه ی کیفیت عالی و از همه مهم تر طول عمر مفید توانسته محبوبیت کافی به دست آورد، اینک چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه به دلیل داشتن امکانات فوق العاده توانسته راهکارهای آسان و مطلوبی را در اختیار خریدار قرار دهد.
چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه در مقابل چرخ های خیاطی کامپیوتری این برند طبقه بندی می شود و در حالت کلی به دلیل قیمت پایین تری که ارائه می دهند دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد که امروزه نیز مورد انتخاب قرار می گیرند. اگر به دنبال محصولی ساده و در عین حال هزینه ی کمتر هستید می توانید با اطمینان خاطر چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه را در اولویت خود قرار دهید و از سرویس و بررسی دوره چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه غافل نباشید زیرا این امر می تواند طول عمر مفید چرخ خیاطی را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل۱۱۲۴A

مزایا و معایب چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه دارای مزیت و البته معایب خاص است و از جمله مهم ترین فایده های این محصول
• مقاومت بالای آن
• طول عمر مفید بیشتر
• هزینه درخواستی کمتر
• کاهش احتمال هرگونه نقض فنی
می باشد که البته در مقابل چرخ های خیاطی کامپیوتری با به کارگیری پیشرفته ترین فناوری تهیه می شود چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه دارای معایب خاص خود است و از مهمترین آن می توان موارد زیر را در نظر گرفت:
چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه به صورت دستی و مکانیکی کار می کند به همین دلیل برای انجام عمل دوخت نیازمند آن هستیم که با چرخاندن دستگیره این اقدام را به انجام رسانیم، همین امر هم سبب صرف انرژی و هم سبب صرف زمان خواهد بود که به مراتب چرخ های خیاطی کامپیوتری چنین دردسرهایی را ندارند. از سوی دیگر اقدامات دوخت لباس با استفاده از چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه نیازمند زمان بیشتری است و همین امر به خصوص در کارگاه های تولید لباس می تواند دردسر زا باشد زیرا نیاز به حجم زیادی از دوخت به صورت روزانه دارد.

اجزای تشکیل دهنده و نحوه ی استفاده چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه از اجزای ساده تری در مقایسه با چرخ های خیاطی کامپیوتری تشکیل شده است همین امر سبب می شود که نقض فنی کمتری در ارتباط با این نوع از دستگاه ها به وجود آید.
مهمترین اجزای تشکیل دهنده چرخ خیاطی ژانومه موارد زیر می باشد:
• ماسوره و ماکو
• دکمه های تنظیم کننده دوخت
• اهرم بالا برنده نخ
• پایه دوخت
• پیچ نگه دارنده ی سوزن
• ماسوره پرکن
• قسمت های هدایت کننده نخ

و در صورت وجود هرگونه عیب فنی در بخش و اجزای تشکیل دهنده ی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه عمل دوخت ممکن نخواهد بود و یا به سختی همراه با دوخت ناقص انجام می شود. لازم به ذکر است که در هر یک از مدل های چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود باید اجزای اضافی تری داشته باشد. اجزای تشکیل دهنده ی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه از ابزارهای با کیفیت تشکیل شده است.

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه

قیمت چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه

برای کسب اطلاع از قیمت چرخ مکانیکی ژانومه همین اکنون می توانید به وب سایت نمایندگی رسمی ژانومه مراجعه کنید و یا با شماره های موجود با ما در تماس باشید. برای خرید محصولات تولیدی شرکت ژانومه حتماً نمایندگی رسمی این تولیدی را هدف قرار دهید تا محصولی اصل و باکیفیت را خریداری کنید. برای بهره مندی از خدمات و سرویس چرخ خیاطی ژانومه و به وجود آمدن هرگونه مشکل و ایراد فنی می توانید هماهنگی لازم را از طریق تماس با ما نهایی کنید. در نظر داشته باشید هرگز اقدام مربوط به تنظیم آن را به دست افراد بی تجربه و یا کم تجربه در این زمینه نسپارید زیرا چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه در مقابل سایر برندهای چرخ های ساده دارای پیچیدگی بیشتری است و حتماً باید برای برطرف ساختن نواقض یاد شده زیر نظر یک فرد کاردان صورت گیرد. هماهنگی لازم در این مورد نیز در زمان مشخص شده توسط شما انجام خواهد شد. قیمت چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه با توجه به نوع مدل آن می تواند متغیر باشد ولی بدون تردید با ویژگی های منحصر به فردی که ارائه می دهد کارایی بالایی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *