چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1412

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲


معرفی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲ یکی دیگر از محصولات خانگی ژانومه می باشد این چرخ خیاطی با کیفیت بالا و دوخت زیبای خود می تواند محصولی مناسب برای خیاط های ماهر و پارچه های متنوع شما باشد .

این نوع چرخ خیاطی گزینه ای پرکاربرد برای علاقه مندان به حرفه خیاطی و گلدوزی باشد.

شاید برایتان جالب باشد که چرا می گوییم گلدوزی؛ چون چرخ خیاطی ژانومه علاوه بر دوخت و دوز لباس؛ قابلیت گلدوزی را  در اختیار شما قرار می دهد

وجود برنامه های مختلف دوخت و دوز در این چرخ خیاطی باعث می شود، تا دست کاربران به هنگام استفاده از هر نوع طرح و شکلی باز باشد.

این برنامه ها عبارتند از دوخت حلقوی، دوخت ساده، جا دکمه، قیطان دوزی و حاشیه دوزی بوده، که از ۱۴ مدل مختلف جهت تزئین پارچه برخوردار می باشد. به علاوه دیگر ویژگی هایی هستند، که در کارایی هر چه بهتر و عملکرد سریع تر چرخ خیاطی به کاربر کمک می کنند مانند سوزن نخ کن اتوماتیک. این قابلیت به صورت خودکار سوزن را نخ می کند. همچنین تنظیم درجه طول دوخت و تنظیم کشش نخ هم از دیگر ویژگی هایی هستند، که برای چرخ خیاطی ژانومه در نظر گرفته شده اند . چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲ می تواند انتخابی عالی برای خرید شما باشد .

طراحی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲

از مهمترین نکات طراحی آن می باشد. چرخ خیاطی ژانومه همراه با طراحی خوش دستی که دارد؛ امکان استفاده راحت از آن را به وجود می آورد.

جای دادن تعداد برنامه های دوخت و دوز، دو دکمه بزرگ چرخشی و همچنین دکمه معکوس همه و همه چرخ خیاطی ژانومه را به یک چرخ خیاطی زیبا تبدیل کرده اند

برنامه های دوخت چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲

به عنوان مثال چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲ همراه با برنامه های (بازوی آزاد) دوخت حلقوی، دوخت ساده، دوخت جا دکمه، قیطان دوزی و گلدوزی طراحی شده است.

دوخت حلقوی برای سر آستین پیراهن و همچنین دمپای شلوار کاربرد دارد. به علاوه با برنامه قیطان دوزی در چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲ امکان دوخت قیطان هم فراهم می شود. اما دوخت جا دکمه در این چرخ خیاطی کار را در چهار مرحله به پایان می رساند. شاید تا حدی کار دوخت و دوز لباس برای برخی افراد آنچنان از جذابیت بالایی برخوردار نباشد؛

اما وجود برنامه ای همچون گلدوزی می تواند به دل کاربر بنشیند. برنامه گلدوزی با طرح ها و اشکال متنوع و زیبایی که در اختیار کاربر قرار می دهد؛ می تواند طرحی شیک به پارچه خصوصاً پارچه های خام ببخشد.

امکانات دیگر چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲  هم مانند دیگر چرخ ها از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار می باشد، که در این بخش می خواهیم نگاهی کلی به آنها بیندازیم.

سوزن نخ کن اتوماتیک یکی از بهترین ویژگی های این چرخ خیاطی به شمار می رود، که کاربر را از نخ کردن سوزن به وسیله دست راحت می کند. همچنین تنظیم کشش نخ بسته به نوع پارچه قابلیت تنظیم نخ را به وجود می آورد.

معرفی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1412
معرفی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۴۱۲

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *