چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل 4000

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۴۰۰۰


چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۴۰۰۰

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۴۰۰۰ یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیاست که علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و شکیل قابلیت های متنوعی در دوخت انواع لباس و پارچه دارد .دلیل نام گذاری چرخ خیاطی ژانومه به عنوان کامپیوتری به قسمت طراحی صفحه نمایش آن مربوط می شود.

در حالی که بسیاری از مدل چرخ خیاطی ها فاقد صفحه نمایش هستند، چرخ خیاطی ژانومه دارای یک نوع صفحه نمایش باریک می باشد. طراحی هر کدام از دکمه های موجود بر روی چرخ خیاطی ژانومه نیز به همان اندازه صفحه نمایش در نظر گرفته شده اند.

بدنه داخلی دستگاه از فلز آلومینیوم ساخته شده که علاوه بر استحکام موجب سبکی دستگاه میشود. چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۴۰۰۰ در حالی که با استفاده از صفحه نمایش مخصوص به خود سبب تمایز آن با سایر مدل ها شده است تمامی توابع درخواستی را به نمایش می گذارد.

چرخ خیاطی ژانومه با در نظر گرفتن طراحی استاندارد خود و همچنین هشدار در هنگام عملیات نادرست به چند برابری ایمنی آن افزوده شده است.

سوراخ کردن اتوماتیک از بهترین ویژگی هایی می باشد که بدون نیاز به دست نخ را به راحتی در داخل سوزن فرو خواهد کرد. دکمه کوک معکوس در چرخ خیاطی ژانومه در هنگام عملیات به صورت برعکس بر روی لباس کارایی خود را نمایش می دهد. با استفاده از چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۴۰۰۰ پارچه ها با هر اندازه ضخامت مورد دوخت و دوز قرار دهید.

طراحی و ساخت

طراحی چرخ خیاطی ژانومه ۴۰۰۰ از ساخت نسبت به بخش عظیمی از چرخ های موجود در بازار کاملاً متفاوت در نظر گرفته شده است. دلیل تمایز چرخ خیاطی ژانومه به سطح کیفیت آن برمی گردد. در حالی که چرخ خیاطی ژانومه در هنگام عملیات نادرست از طریق یک نوع هشدار الکتریکی شخص را آگاه می نماید.

این در حالی است که از طریق عملکرد بسیار مناسب هشدار چرخ خیاطی ژانومه به صورت کاملاً مطمئن بدون خطا تا مدت زمان طولانی بهترین کارایی از خود به ارمغان می آورد. چرخ خیاطی ژانومه  دارای یک نوع دسته قابل حمل تعریف در بالای آن است که حمل بدون دردسر را فراهم می آورد.

با در نظر گرفتن سطح کاملاً نرم و صاف چرخ خیاطی ژانومه حداکثر شفافیت فوق العاده را از خود به ارمغان می اورد. لبه های چرخ خیاطی ژانومه کاملاً نرم هستند که به راحتی و بدون خطر دست بر روی آن می لغزد.

کارایی

کوک کردن لباس یا همان بخیه زدن مطمئناً برای بیشتر اشخاصی که در حرفه های خیاطی مشغول به کار هستند بسیار آشنا می باشد. صنعت خیاطی کردن یکی در دنیای امور یکی از کاربردی ترین حرفه هایی است که هر شخص باتوجه به توانایی خود اقدام به راه اندازی خیاطی های کوچک و بزرگ نموده است.

توقعات بیش از حد افراد مخصوصاً قشر جوان سبب شده تا هر روز یک نوع مدل لباس وارد بازار شود. این حرفه علاوه بر اینکه سبب کمک خرج خانواده می باشد در عین حال فرد را با سایر خصوصیات خیاطی آشنا خواهد کرد.

ارائه دوخت و دوز لباس های با کیفیت تنها از عهده بخشی از چرخ خیاطی های بر می آید. در حالی که تمامی چرخ های خیاطی برای دوخت و دوز طراحی شده اند اما باز به دلایلی کارهای درخواستی اشخاص را انجام نمی دهند.

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه ۴۰۰۰ با در اختیار قرار دادن  انواع مختلف از مدل های کوک کردن پارچه ها و لباس ها را بدون محدودیت مورد دوخت و دوز قرار می دهد. چرخ خیاطی ژانومه در هر دقیقه تعداد ۱۶۷ بخیه بر روی لباس فرو می کند.

ویژگی های چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۴۰۰۰

چرخ خیاطی ۴۰۰۰ ژانومه قابلیت های دوخت متنوعی دارد که شامل دوخت ساده و زیگزاک ، دوخت حلقوی برای دور آستین و گلدوزی ، مادگی ،لبه دوزی و پس دوزی و ژرسه دوزی ، دکمه دوزی و جا دکمه دوزی و … میباشد .

برای دوخت پارچه های مختلف این چرخ خیاطی دارای ۹ سوزن با سایز های متفاوت میباشد که از پارچه های بسیار ظریف تا پارچه های ضخیم را میتوان توسط این سوزن ها دوخت.
چرخ خیاطی ۴۰۰۰ ژانومه دارای دور موتور ۸۶۰ دوخت در دقیقه بوده که موجب سرعت بخشیدن به فرآیند خیاطی میشود .عرض دوخت چرخ خیاطی ژانومه ۵ میلی متر و طول دوخت آن ۴ میلی متر میباشد.

بر روی بدنه دو ولوم چرخشی برای انتخاب نوع دوخت و طول دوخت تعبیه شده است . از طریق اهرم کشش نخ تعبیه شده روی بدنه نیز میتوانید میزان کش امدن نخ پارچه را هنگام دوخت مشخص نمایید .

سیستم قاب ماکو چرخ خیاطی بصورت نیم دور تمام فلزی بوده و مجهز به سیستم فشار پایه متناسب با ضخامت پارچه های مختلف است و به کمک آن می توان دوخت پارچه های ضخیم و نازک را انجام داد. بر روی دستگاه یک درب برای محافظت بیشتر و راحتی در حمل و نقل دستگاه وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *