چرخ خیاطی ژانومه مکانیکی مدل 1820

 چرخ خیاطی ژانومه مکانیکی مدل 1820


چرخ خیاطی ژانومه مدل ۱۸۲۰

آمار به دست آمده اطلاع می‌دهد به نسبت چند سال قبل که چرخ خیاطی یکی از وسایل ضروری در خانه بود، امروزه وجودش زیاد اجباری نیست و بیشتر به علاقه ی افراد به خیاطی بستگی دارد؛اگر شما هم از افرادی هستید که به خیاطی علاقه دارید پس حتما می‌خواهید اطلاعات کافی در مورد چرخ خیاطی که می خرید، داشته باشید؛همانطور‌که ژانومه به ظاهر چرخ خیاطی هایش اهمیت می‌دهد، حتما برای شما هم مهم است که طراحی چرخ خیاطی تان زیبا باشد؛ چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۱۸۲۰ ، بدنه ای از جنس فایبر گلاس دارد، همانطور ‌که انتظار داشتیم بدنه در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و همچنین ضد خش است.

طرح زیبا و ساده ای دارد به همراه یک دکمه‌ی چرخان بر رو بدنه که انتخاب کردن نحوه ی دوخت را بر عهده دارد. پایه های این چرخ خیاطی به گونه ای طراحی شده‌اند تا در ضمن اینکه لیز نباشند، همچنین در حین کار از لرزش هم جلوگیری کنند. موتور در قسمت راست چرخ خیاطی قرار گرفته و روزنه هایی هم برای خنک کردن موتور دیده می‌شود. دکمه‌ی اصلی برای روشن و خاموش کردن چرخ خیاطی هم در این قسمت است. مانند هر چرخ خیاطی دیگر، شیطانک و سایر قسمت ها در ناحیه ی بالایی قرار گرفته‌اند که در حین روشن کردن و کار با چرخ خیاطی، متحرک خواهند بود.

طراحی ساده و زیبا، موتور پر توان به همراه دکمه های موجود بر روی بدنه، همه و همه باعث ساده تر شدن کار با  چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۱۸۲۰ می‌شوند.

اما نکته ی مهمی که در مورد این چرخ خیاطی ژانومه وجود دارد، وزن بسیار سبکش است که حمل و جابه جایی آن را آسان تر می‌کند.اگر در مورد علت آن کنجکاوید باید بگویم که به دلیل جنس قطعات داخلی آلومینیومی، ضمن مقاوم بودن؛ وزن سبکی هم به این چرخ خیاطی بخشیده است.

درب درست در زیر سوزن قرار گرفته و با باز کردنش می توانیم به قسمت قطعات داخلی و ماکو دسترسی داشته باشید.‌ سیستم ماکوی این چرخ خیاطی، نیم دور و جنسش تمام فلزی است. به همین دلیل نشکن است و به خوبی ماسوره در آن قرار می‌گیرد.

 

عملکرد  چرخ خیاطی ژانومه مدل ۱۸۲۰

 

هر چند که برای خیاطی، باید ماهر بود و بدون آموزش دوختن لباس سخت است. اما نقش چرخ خیاطی را هم نباید دست کم بگیریم.  چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۱۸۲۰ با دوخت ها و آپشن های مختلف می‌تواند برای دوختن انواع لباس ها یاری تان کند.

این چرخ خیاطی با وجود یک موتور قوی که می‌تواند ۸۶۰ دوخت در دقیقه داشته باشد، اولا سرعت شما را بالا می‌برد، ثانیا دوخت را مرتب و زیبا انجام می‌دهد. حتی برای گل دوزی هم می توانید روی چرخ خیاطی ژانومه ۱۸۲۰ حساب کنید. این چرخ خیاطی با حداکثر عرض دوخت ۵ میلی‌متر مناسب برای گل دوزی است. همچنین حداکثر طول هر دوخت ۴ میلی‌متر است که البته با طول دوخت ریز تر هم می‌توان لباس را زیباتر کرد.

 

مدل ۱۸۲۰ با توجه به قـابلیت سیــستم تنظیــم موقعیت ســوزن و همچنین طــرح های زیبا و مدرن بر روی بــدنه  یکی از مدل های رایــــج و محبوب شرکت ژانــومه می باشد. از ویژگی های مدل ژانومه ۱۸۲۰ می توان به توانایی دوخت ۷ مدل حاشیه دوزی، دوخت جادکمه در ۴ مرحله، عرض دوخت ۵ میلی متر، مجهز به سیستم تنظیم موقعیت سوزن، قابلیت دوخت ســــاده دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، ژور دارای سیستم  بازوی آزاد جهت دوخت دمپـای شلــوار، دور آستین و دوخت محصولــات لوله ای شکل نام برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *