چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 808A

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۸۰۸A


چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۸۰۸A

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۸۰۸A از جمله قدیمی ترین و محبوبترین مدل های ژانومه در بین خیاط ها و خانم های ایرانی می باشد.
با استفاده از این محصول تقریبا به همه نیازهای دوخت شما پاسخ داده می شود. امکان نصب این محصول روی مبل چرخ خیاطی وجود داشته و همچنین به صورت پرتابل بعد از نصب روی درب جعبه قابل استفاده می باشد.
این مدل چرخ خیاطی دارای ۴۹ مدل دوخت حاشیه دوزی، بدنه تمام فلز، پدال ۲سرعته، سیستم قاب ماکو تمام دور، تعویض بسیار راحت ماسوره، قابلیت ژتون خوری، انجام عملیات دوخت مادگی در ۴ مرحله، عرض زیگزال دوزی ۷ میلی متر و همچنین قابلیت دوخت ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، سردوزی، زیپ دوزی از جمله سایر امکانات این محصول می باشد.
گارانتی ۳ساله شرکت ژانومه یکی از دیگر امتیازاتی  است که با خرید این محصول  می توانید از آن بهره مند شوید.
توجه
شایان به ذکر است این محصول به جهت تولید در سالیان گذشته کمی از نظر ظاهری با ۸۰۲A متفاوت بوده ولی از نظر کارایی و فنی هر دو محصول کاملا یکسان می باشد.

کاربرد و کارایی

یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *