چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل 801

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱


چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱ دسته دوم ژاپن می باشد.

این چرخ خیاطی ژانومه دارای بدنه کاملا فلزی، ۲۴ عدد ژتون آبی و امکان اضافه کردن ۱۶ عدد ژتون قرمز را دارد.

عرض دوخت ۷ میلیمتر،۴۰ مدل دوخت گلدوزی ژتونی، بیش از ۸۰ مدل گلدوزی ترکیبی می باشد.

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱ قابلیت انجام انواع دوخت ساده و گلدوزی، راسته دوزی، دکمه و جادکمه دوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، ساتن دوزی، پس دوزی، ریشه بندی و روفو را داراست. ژانومه ۸۰۱ امکان دوخت دوسوزنه موازی را نیز داراست.

این چرخ خیاطی ژانومه مناسب برای گلدوزی با کارگاه به علت داشتن اهرم میزان زیکزاک و سطح مسطح می باشد و دوخت بسیار زیبایی بر روی پارچه های نازک و ضخیم دارد.

چرخ خیاطی استوَک ژانومه مدا 801
چرخ خیاطی استوَک ژانومه مدا ۸۰۱

تفاوت این محصول با ژانومه ۸۰۲

در طراحی قدیمیتر آن و قفل کن اهرم زیکزاک می باشد. در مدلهای ۸۰۲ اگر اهرم روی مثلا ۳ میلیمتر زیکزاک قفل گردد، امکان جابه جایی اهرم زیکزاک بر روی شماره های کمتر نیز می باشد. اما در مدل ۸۰۱ اگر اهرم زیکزاک روی شماره ای قفل شود دیگر تغییر میزان زیکزاک میسر نمی باشد تا مجددا دوبار آن را آزاد کنیم.

معرفی اجمالی چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱، یکی از چرخ های خیاطی فوق العاده این شرکت ژاپنی است که اگرچه می توان از آن برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد، اما مخصوص مغازه ها و کارگاه های خیاطی، طراحی و ساخته شده است. پشتیبانی از سیستم ژتونی و تنوع دوخت در ۴۹ مدل مختلف، کارایی این چرخ خیاطی ژانومه را به اندازه ای بالا برده است که نمی توان جایگزین بهتری برای آن پیدا کرد.

ژانومه ۸۰۱ قابلیت نصب سوزن را در سایز های مختلف دارد، بنابراین می توان پارچه های ضخیم و نازک را بدون هیچ مشکلی دوخت. علاوه بر این قابلیت کنترل سرعت، به ما این اجازه را می دهد که در نقاط حساس، با سرعت کمتری دوخت را انجام دهیم و دقت بیشتری به خرج دهیم.

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۸۰۱ قابلیت تنظیم عرض و طول دوخت را به ما می دهند، همچنین می توان به وسیله گردونه مخصوص، موقعیت سوزن را تنظیم نماییم. یک ویژگی بسیار خوب این چرخ خیاطی، سیستم قاب ماکوی تمام دور آن است که علاوه بر آسانتر کردن تعویض ماسوره، موجب کاهش صدای چرخ خیاطی در مقایسه با چرخ خیاطی هایی با ماکو نیم دور، شده است..

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *