چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل 6800A

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۶۸۰۰A


چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۶۸۰۰A

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۶۸۰۰A از جمله محصولات سری دیجیتال شرکت ژانومه بوده و منــاسب جهیزیه، مـزون های خیـاطی و کســـانی که هنر خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند.

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۶۸۰۰A تولید کشور تایوان، از جمله مدل‌هایی از شرکت ژانومه بوده که مناسب برای جهیزیه و نیز دوخت اولیه داخل منزل می‌باشد. هم‌چنین می‌توان از این مدل به عنوان دستگاهی برای دوخت نیمه‌حرفه‌ای و نیز حرفه‌ای استفاده کرد.

دوخت تمامی مدل‌ها به‌صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت کاربر برای تنظیم هر مدل سبب شده تا کارکردن با این مدل تا حد بسیار زیادی برای کاربر آسان باشد. هم‌چنین دوخت انواع مختلف جادگمه از وجوه تمایز این دستگاه با سایر مدل‌های مشابه می‌باشد.  این مدل، از دسته‌ی مدل‌های الکترونیکی و اتومات شرکت ژانومه می‌باشد که قابلیت دوخت حلقه آستین را نیز داراست.

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل 6800A
چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۶۸۰۰A

ویژگی های چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۶۸۰۰A

عرض دوخت ۷ میلیمتر
۶۰ نوع دوخت حاشیه
۸ مدل مادگی دکمه اتوماتیک
دوخت ساده و زیگزال و زیپ
پس دوزی و تکه دوزی
بدنه آیرودینامیک و بازو آزاد
رفوکاری اتومات
سوزن نخ کن اتوماتیک
دکمه دوزی و دوخت حلقوی

طراحی و ساخت:

در طراحی این محصول ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است.

کاربرد و کارایی:

این مدل ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *