مدل 8100 ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه 8100


مقایسه چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی‌های مخصوص گلدوزی ژانومه که در دو سری ۷۰۰۰ و ۸۰۰۰ ارائه شده‌اند. علاوه بر این‌که از لحاظ ویژگی‌ها و قابلیت‌های ظاهری دارای عملکردی مشابه با یکدیگر هستند و برای دوخت گل‌دوزی بر روی پارچه و دوخت ساده لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛

اما هر کدام از این چرخ خیاطی‌ها دارای قابلیت‌های مخصوص به خود هستند.

در حقیقت چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۰۰ که مدل پیشرفته‌تری، نسبت به چرخ خیاطی ژانومه ۷۰۰۰ می‌باشد از قابلیت‌های بیشتری جهت استفاده برخوردار است و می‌تواند در رده چرخ‌ خیاطی­های حرفه‌ای ژانومه قرار بگیرد.

در ادامه برخی از قابلیت‌های این دو نمونه از چرخ خیاطی‌های ژانومه جهت آشنایی بیشتر بیان شده است.

 

قابلیت‌های چرخ خیاطی مدل ۷۰۰۰ ژانومه

چرخ خیاطی مدل ۷۰۰۰ ژانومه، که از اولین چرخ خیاطی‌های ارائه شده در این سری خاص می‌باشد. دارای گردونه‌ای جهت تنظیم موقعیت سوزن درون چرخ خیاطی می‌باشد. این چرخ خیاطی ژانومه قابلیت دوخت ۱۲ طرح مختلف را بر روی پارچه دارا می‌باشد و دارای قابلیت تنظیم عرض و طول دوخت به طول ۵ میلی‌متر است. این نمونه از چرخ خیاطی ژانومه، با وجود طراحی ساده‌ای که دارد بیشتر توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چرخ خیاطی ژانومه
ژانومه مدل ۷۱۰۰

 

 

مقایسه چرخ خیاطی ژانومه ۷۰۰۰ و قابلیت‌های چرخ خیاطی مدل ۸۰۰۰ ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه سری ۸۰۰۰ که از محبوب‌ترین چرخ خیاطی‌های ارائه شده، برای گل‌دوزی روی پارچه است. از کیفیت و دوام بسیار خوبی جهت استفاده مداوم برخوردار می‌باشد.

این چرخ خیاطی علاوه بر گلدوزی، قادر به انجام دوخت‌هایی مانند ساده دوزی، تکه‌دوزی، زیپ دوزی، دوخت جادکمه و دکمه‌دوزی می‌باشد. از این رو می‌توانید تمام لباس‌های نازک و ضخیم را با استفاده از چرخ خیاطی ژانومه سری ۸۰۰۰ بدوزید.

از دیگر قابلیت‌های چرخ خیاطی مدل ۸۰۰۰، می‌توان به دوخت جادکمه در ۴ مرحله و استفاده از ۸ طرح مختلف برای گلدوزی اشاره کرد. این چرخ خیاطی ژانومه با توجه به امکانات مناسبی که جهت استفاده مداوم دارد. از قیمت کمتری نسبت به چرخ خیاطی سری ۷۰۰۰ ژانومه برخوردار می‌باشد.

 

مدل 8100 ژانومه
چرخ خیاطی ژانومه ۸۱۰۰

 

اگر نیاز به خرید یک چرخ خیاطی ژانومه مناسب را دارید. می‌توانید فروشگاه مراجعه کنید و مشخصات کامل این دو نمونه چرخ خیاطی را به همراه دیگر چرخ خیاطی­های ژانومه به طور کامل مطالعه کنید.

سپس چرخ خیاطی مورد نظرتان را برای خریداری سفارش دهید. تا ما در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه ممکن، چرخ خیاطی مورد نظر را برای شما ارسال کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *