چرخ خیاطی ژانومه مدل 5000

چرخ خیاطی ژانومه مدل 5000


چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۰۰

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۰۰  یکی از دستگاه های بی نظیر است که قابلیت های زیادی دارد و بسیار قوی عمل می کند.

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۰۰ دارای سیستم دوخت حاشیه در ۱۲ مدل مختلف می باشد که به وسیله ولوم تعبیه شده روی دستگاه و همچنین راهنمای انتخاب حاشیه ها که روی بدنه رسم شده است، می توان هر کدام از آنها را به دلخواه انتخاب نمود

یکی از فاکتور های بسیار مهم در هنگام چرخ خیاطی، وزن آن است. چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۰۰ یکی از چرخ های خیاطی خانگی به شمار می آید که ممکن است در طول روز بارها جا به جا شود. بنابراین بهتر است که چرخ های خیاطی خانگی وزن کمتری به نسبت دیگر چرخ ها داشته باشند.

چرخ خیاطی ژانومه ۵۰۰۰ دارای بدنه بیرونی از جنس فایبرگلاس می باشد که بسیار سبک است. همچنین جنس بدنه درونی این چرخ آلومنیوم است که آن نیز به نسبت دیگر فلزات، سبک تر است. این مدل از چرخ های خیاطی ژانومه دارای یک کاور مشمایی نیز می باشند.

قابلیت دوخت های حلقوی جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار، قابلیت نصب انواع سایز سوزن‌ها از ۹ الی ۱۸ برای انواع پارچه‌ها و دوخت‌ها، توانایی دوخت پارچه های ضخیم و نازک و قابلیت دوخت ساده، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، جا دکمه دوزی، دکمه دوزی، پس دوزی ،لبه دوزی و  ژرسه دوزی بخشی از کاربرد های این چرخ خیاطی می باشد.

دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بوده که کار با دستگاه را لذتبخش میسازد.

چرخ خیاطی ۵۰۰۰ ژانومه دارای قابلیت نصب انواع سایز سوزن از ۹ الی ۱۸ را دارد که برای دوخت پارچه های بسیار ظریف تا پارچه های بسیار ضخیم مناسب میباشد.

عرض دوخت این چرخ خیاطی ۵ میلی متر و طول دوخت آن ۴ میلی متر می باشد و دور موتور آن ۸۶۰ دوخت در دقیقه بوده که سبب سرعت بخشیدن به فرآیند دوخت و دوز میشود.

از طریق اهرم کشش نخ تعبیه شده روی بدنه میتوانید میزان کش امدن نخ پارچه را هنگام دوخت مشخص نمایید . سیستم قاب ماکو چرخ خیاطی بصورت نیم دور تمام فلزی بوده و مجهز به سیستم فشار پایه متناسب با ضخامت پارچه های مختلف است و به کمک آن می توان دوخت پارچه های ضخیم و نازک را انجام داد. برای محافظت از دستگاه یک درب مستحکم از جنس ABS ارائه شده است.

کاربرد و کارایی

این مدل ، یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است.

دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *