چرخ خیاطی ژانومه سری 7000A

چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰A


چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰A

طراحی و ساخت:

در طراحی چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰A ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است.

کاربرد و کارایی:

چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰A ،ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد.

چرخ خیاطی ژانومه
چرخ خیاطی ژانومه

از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰A می توان به قابلیت دوخت ۳۰ مدل حاشیه دوزی ،سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک،قابلیت دوخت ۶ مدل جادکمه به صورت اتوماتیک،ساده دوزی،لبه دوزی،روفوکاری،دوخت زیگزال تا عرض ۷میلی متر اشاره کرد.

چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰A دارای قابلیت ۳۰ نوع دوخت حاشیه همراه با صفحه نمایشگر دوخت می باشد و شامل دوخت های ساده، تکدوزی، زیگزال، گلدوزی، پس دوزی، مادگی، اتوماتیک و رفو کاری می باشد.

محیط دوخت چرخ ۱۷ سانتی متر است و عرض دوخت ۷ میلی متر دارد. جهت دوخت گلدوزی و تکه دوزی چرخ مجهز به اهرم کنترل سرعت است. بازو آزاد نیز برای دوخت های حلقوی، دمپا و آستین می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *