چرخ خیاطی ژانومه

قیمت چرخ خیاطی ژانومه

آیا منبع رسمی برای اطلاع از قیمت ژانومه وجود دارد؟ چه امکاناتی سبب شده است که مدل‌های مختلف دارای تفاوت قیمت واضحی باشند؟ چرخ خیاطی‌های معمولی گران قیمت‌تر هستند یا چرخ خیاطی‌های کامپیوتری؟ چه افرادی می‌توانند با توجه به قیمت تعیین شده یک چرخ خیاطی تهیه کنند؟

برای اطلاع از قیمت چرخ خیاطی ژانومه کافی است به وب سایت نمایندگی رسمی زانومه مراجعه کنید و با بررسی قیمت‌های مدل‌های مختلف، چرخ خیاطی مد نظرتان را خریداری نمایید. در ادامه ویژگی‌های یک مدل از چرخ خیاطی‌های پرفروش ژانومه به همراه قیمت روز آن جهت اطلاع بیشتر بیان شده است.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل SKY LINE S3

چرخ خیاطی ژانومه مدل SKY LINE S3 یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های عرضه شده توسط این کمپانی پرطرفدار است که دارای تخفیف قیمت چرخ خیاطی ژانومه برای خریداران می‌باشد. قیمت این چرخ خیاطی هم اکنون در وب سایت نمایندگی ۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی کمتر است.

این چرخ خیاطی کاربردی دارای ۱۲۰ مدل حاشیه دوزی است و عرض و طول دوخت ۷ و ۵ میلی‌متری را برای دوخت گلدوزی‌ها و حاشیه دوزی ها دارا می‌باشد.

کنترل سرعت اتوماتیک امکان تنظیم سرعت حرکت سوزن را برای کاربران فراهم می‌کند و با وجود سوزن نخ کن خودکار نیازی نیست ساعت‌ها زمان صرف کنید تا بتوانید سوزن را پس از هر بار بریده شدن نخ، مجدد آماده استفاده کنید.

صفحه نمایش ال سی دی برنامه در حال اجرا برای دوخت‌های متنوع را به نمایش می‌گذارد و جادکمه اتوماتیک در ۷ مدل مختلف این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که جادکمه‌های لباس‌های مختلف همانند لباس نوزادی، لباس‌های ضخیم و… را به راحتی بدوزد.

با وجود نخ قطع کن اتوماتیک پس از اتمام هر مرحله از دوخت نیازی به استفاده از قیچی نخواهید داشت. همچنین قابلیت دوخت معکوس امکان محکم کردن دوخت قسمت های حساس را برای کاربر فراهم می‌کند. این قابلیت در گلدوزی نیز کاربرد زیادی دارد.

حافظه دوخت امکان ذخیره‌سازی دوخت‌هایی که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند را برای کاربر فراهم می‌کند و  با وجود دکمه استارت/استپ امکان خاموش کردن چرخ خیاطی هنگام عدم استفاده وجود دارد، تا حوادث ناگواری برای کودکان رخ ندهد.

این چرخ خیاطی که یکی از چرخ خیاطی‌های پیشرفته کامپیوتری ژانومه است، برای کلیه افراد مبتدی و حرفه‌ای قابل استفاده می‌باشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *