چرخ خیاطی ژانومه 802

چرخ خیاطی ژانومه 802


با سلام و احترام فراوان خدمت تمامی هموطنان عزیز که به چرخ خیاطی ژانومه و رشته خیاطی علاقه مند هستید.

داخل این مقاله میخاییم که چندتا از بهترین و پرفروش ترین مدل های چرخ خیاطی ژانومه ژاپن که هم کارایی بالایی دارند و هم کیفیت بالایی دارند را به شما معرفی کنیم.

اولین مدل چرخ خیاطی ژانومه که خیلی داخل ایران بین خیاطان و دوستداران رشته خیاطی پرطرفدار هست چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲ هست که به دلیل داشتن بدنه تمام فلزی از استحکام فوق‌العاده برخوردار هست.

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲ مکانیکی و دارای قاب ماکو تمام دور و تمام فلز بوده و یک صفحه دوخت متحرک داره که برای دوخت پارچه های ریون و حریر و ژرسه استفاده میشه که این خودش قابلیت خیلی مهمی هست.

دومین مدل چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۱ هست که ازهمه نظر با چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲ یکی هست تنها تفاوت این دو مدل رنگ بدنه اونها هست ولی به دلیل شناخته شده بودن  ژانومه مدل ۸۰۲ قیمتش نسبت به مدل ۸۰۱ بالاتر هست.

سومین مدل از بهترین چرخ خیاطی ژانومه ژاپن مدل ۶۰۰۰ هست که این مدل نیمه الکترونیک هست و بدنه تمام فلز داره و سوزن نخ کن اتوماتیک،قابلیت دوخت حروف انگلیسی و ژاپنی و رفو اتومات،جادکمه اتومات و قابلیت قرار دادن چند مدل داخل حافظه را دارد کارایی راحت این مدل چرخ خیاطی ژانومه ژاپن باعث محبوبیت ژانومه مدل ۶۰۰۰ شده.

چهارمین مدل از بهترین چرخ خیاطی ژانومه ژاپن مدل ۷۵۰۰ هست که این مدل نسبت به مدل ۶۰۰۰ به روز تر هست و قابلیت دوخت بدون پدال هم دارد دارای سه مدل جادکمه اتوماتیک هست که جادکمه چشمی برای دوخت پالتو از مهمترین قابلیت های چرخ خیاطی ژانومه مدل ۷۵۰۰ هست.

پنجمین مدل از محصولات ژانومه چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۱۳ هست که تمام قابلیت های ژانومه مدل ۸۰۲ دارد با این تفاوت که مدل ۸۰۲ برای دوخت های مختلف باید ژیتون داخل دستگاه قرار بگیره ولی ژانومه مدل ۸۱۳ مدلهای دوخت داخل دستگاه قرار گرفته و جادکمه دو مرحله ای دارد و یک تفاوت دیگر هم باعث محبوبیت این مدل شده بازو آزاد بودن این مدل هست و بدنه تمام فلز هم دارد.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند تمامی دوستان عزیز قرار گرفته باشه همکاران ما در نمایندگی رسمی شرکت ژانومه جهت ارائه خدمات تعمیر چرخ خیاطی ژانومه و مشاوره رایگان جهت خرید بهترین قیمت چرخ خیاطی ژانومه در خدمت شما دوستان عزیز می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *