چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۵۲A

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۵۲A - چرخ خیاطی ژانومه


در طراحی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۵۲A ضمن رعایت زیبایی مدل و کاربرپسند بودن آن، مواردی چون  استحکام و کارایی حداکثری نیز لحاظ گردیده است. این مدل ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل محبوب از چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا به شمار می رود که برای دوختن انواع مختلف  دوخت ها همچون  ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است.

عملکرد مناسب و  قوی، لرزش و سروصدای کم این چرخ خیاطی یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد. بدنه داخلی آن از جنس آلومینیوم محکم و سبک و بدنه بیرونی آن از جنس فایبر گلاس می باشد.دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل ایجاد می نماید موجب شده تا افراد از این مدل برای کارهای گوناگونی بهره ببرند.

با توجه به قیمت و دوام فوق العاده  این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار پرکاربرد می باشد. این چرخ خیاطی زیبا ساخت کشور تایوان می باشد.

طول و عرض دوخت در این مدل

حداکثر عرض هر بخیه ایی که یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد عرض دوخت  گفته می شود و  همینطور حداکثر طول هر بخیه ایی که چرخ خیاطی می تواند بدوزد طول دوخت می گویند. در این مدل، عرض دوخت 0 تا5/6 میلی متر و طول دوخت 0 تا 5 میلی متر می باشد.

حاشیه دوزی درچرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۵۲A

این چرخ خیاطی دارای 30 مدل متنوع  برای دوخت حاشیه می باشد. حاشیه دوزی یعنی طرح های مختلف و متنوعی  که  یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد. این طرح ها علاوه بر زیبایی ، کارایی متفاوتی مثل پس دوزی، سردوزی و …  را نیز دارند. با ترکیب این طرح ها می توان دوخت های بسیار زیبا و خلاقانه ای  انجام داد.

بنابراین این دستگاه می تواند عرض دوختی به اندازه  پنج میلی متری و طول  دوختی چهار میلی متری  برای شما انجام دهد. همچنین قابلیت نصب انواع سوزن از 9 الی18 عدد برای انواع پارچه ها ودوخت های متفاوت را نیز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *