چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل XL601

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل XL601


چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل XL601

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل XL601 یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است.

عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است.

دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد.

طول و عرض دوخت در چرخ خیاطی ژانومه مدل XL601

حداکثر عرض هر بخیه ایی که یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد عرض دوخت  گفته می شود و  همینطور حداکثر طول هر بخیه ایی که چرخ خیاطی می تواند بدوزد طول دوخت می گویند. در این مدل، عرض دوخت 0 تا 7میلی متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی متر می باشد.

حاشیه دوزی در چرخ خیاطی ژانومه مدل XL601

این چرخ خیاطی دارای 29 مدل متنوع  دوخت می باشد. حاشیه دوزی یعنی طرح های مختلف و متنوعی  که  یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد. این طرح ها علاوه بر زیبایی ، کارایی متفاوتی مثل پس دوزی، سردوزی و …  را نیز دارند. با ترکیب این طرح ها می توان دوخت های بسیار زیبا و خلاقانه ای  انجام داد.

قابلیت دوخت جادکمه در چهار مرحله

به دوختی که برای محل بسته شدن هر دکمه دوخته می شود جادکمه گفته می شود که  در  این چرخ خیاطی ها جادکمه دوزی های متنوعی وجود دارد، جادکمه ی 4 مرحله ایی دستی، جادکمه تمام اتوماتیک. جادکمه دو مرحله ایی. برای این چرخ خیاطی فوق العاده 6 نوع جادکمه متفاوت وجود دارد.

این چرخ خیاطی حرفه ای قابلیت راسته دوزی ، گلدوزی ، تکه دوزی ، زیپ دوزی ، ساتن دوزی و پس دوزی را دارد و همچنین دارای اهرم کنترل سرعت که مخصوص گلدوزی و تکه دوزی می باشد.

پدال: وسیله ایی است برای کنترل حرکت و سرعت چرخ خیاطی می باشد ولی این چرخ خیاطی فوق العاده قابلیت کار بدون پدال را نیز دارد.

طراحی و ساخت

در طراحی چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل XL601 این محصول ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است.

ویژگی ها

عرض دوخت 7 میلیمتر
طول دوخت 4 میلیمتر
29مدل دوخت
قابلیت انواع دوخت ساده و گلدوزی
دارای اهرم کنترل سرعت مخصوص گلدوزی و و تکه دوزی
قابلیت کارکرد بدون پدال
بدنه آیرودینامیک
قابلیت راسته دوزی ، گلدوزی ، تکه دوزی ، زیپ دوزی ، ساتن دوزی و پس دوزی
6 نوع جادکمه اتوماتیک

برای خرید یا مشاهده ی محصولات ژانومه می توانید به سایت اینترنتی ژانومه مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *