چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل 5060

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۶۰


چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۶۰

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۶۰ یک در کنار زیبایی و کاربرپسند بودن آن، مواردی چون  استحکام و کارایی حداکثری نیز لحاظ گردیده است و دارای بدنه آیرودینامیک می باشد.

این مدل ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل محبوب از چرخ خیاطی های کامپیوتری در دنیا به شمار می رود که برای دوختن انواع مختلف  دوخت ها همچون  ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است.

عملکرد مناسب و  قوی، لرزش و سروصدای کم این چرخ خیاطی یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد.

بدنه آن فلزی و دارای کف تخت می باشد.دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل ایجاد می نماید موجب شده تا افراد از این مدل برای کارهای گوناگونی بهره ببرند.

با توجه به قیمت و دوام فوق العاده  این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار پرکاربرد می باشد.

طول و عرض دوخت در چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۶۰

حداکثر عرض هر بخیه ایی که یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد عرض دوخت  گفته می شود و  همینطور حداکثر طول هر بخیه ایی که چرخ خیاطی می تواند بدوزد طول دوخت می گویند. در این مدل، عرض دوخت ۰ تا ۷ میلی متر و طول دوخت ۰ تا ۴ میلی متر می باشد.

سرعت دوخت

یکی از موارد مهم در مورد چرخ خیاطی ها، سرعت  دوخت  می باشد که این چرخ خیاطی با سرعت دوخت عالی به همراه دکمه کنترل سرعت روی بدنه چرخ این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که از دوخت و دوز خود لذت ببرید و بعلاوه این چرخ خیاطی زیبا، دارای اهرم کنترل سرعت مخصوص گلدوزی و و تکه دوزی می باشد.

حاشیه دوزی در چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۶۰

حاشیه دوزی یعنی طرح های مختلف و متنوعی  که  یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد. این طرح ها علاوه بر زیبایی ، کارایی متفاوتی مثل پس دوزی، سردوزی و …  را نیز دارند. با ترکیب این طرح ها می توان دوخت های بسیار زیبا و خلاقانه ای  انجام داد. این دستگاه دارای۵۹ مدل دوخت می باشد.

سیستم نخ قطع کن اتوماتیک چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۵۰۶۰

در برخی از چرخ خیاطی ها سیستمی تعبیه شده است که با کمک آن می توان نخ را از پارچه ی دوخته شده به صورت اتوماتیک قطع کرد و این چرخ خیاطی این قابلیت را دارد.

سوزن نخ کن الکتریکی

از دیگر ویژگی های منحصرد به فرد این مدل  می توان به سوزن نخ کن الکتریکی آن برای کارکرد آسان دستگاه اشاره کرد.

جادکمه

به دوختی که برای محل بسته شدن هر دکمه دوخته می شود جادکمه گویند. در چرخ خیاطی ها   به دو دسته ی مرحله ایی دستی، جادکمه تمام اتوماتیک تقسیم می شوند  و این چرخ خیاطی فوق العاده دارای ۶ نوع جادکمه اتوماتیک مختلف می باشد.

پدال

وسیله ایی است برای کنترل حرکت و سرعت چرخ خیاط می باشد که این چرخ خیاطی قابلیت کار بدون پدال را دارد.

 

یکی از ویژگی های فوق العاده این چرخ خیاطی قابلیت رفوگری اتوماتیک آن می باشد.

 

برای آشنایی با انواع محصولات چرخ خیاطی ژانومه می توانید به سایت فروشگاه ژانومه مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *