چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1012

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲


چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲ ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل رایج چرخ خیاطی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است.

دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. در صورتیکه به دنبال کار حرفه ای خیاطی هستد و نیاز به یک چرخ خیاطی کارآمد و پایدار هستید چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲ انتخاب مناسبی است .

از مشخصات این چرخ : ساخت بدنه بیرونی از جنس فایبرگلاس ، قابلیت دوخت ساده و زیگزال ، قابلیت گلدوزی و تکه دوزی ، توانایی دوخت پارچه های ضخیم و نازک ،سیستم قاب ماکو  نیم دور تمام فلز ، دارای سیستم فشار پایه برای ضخامت پارچه های متفاوت ، توانایی پس دوزی , ژرسه دوزی , دکمه دوزی , زیپ دوزی و لبه دوزی ، قابلیت دوخت های حلقوی(بازو آزاد) جهت دوخت  دور آستین و دمپا شلوار ، قابلیت نصب انواع سایز سوزن‌ها از ۹ الی ۱۸ برای انواع پارچه‌ها  و دوخت‌ها .

ویژگی های اصلی دوخت چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲

بار گذاری مناسبی که برای قرقره فراهم شده است در کوتاه ترین زمان می تواند حجم زیادی از قرقره برای دوخت و دوز در اختیار کاربران قرار دهد.

طول بخیه هایی که ایجاد می شود به صورت متغیر است یعنی برای هر مدل می توانید نوعی از طرح را به وجود بیاورید یا از قابلیت زیگ زاگ ان جهت نو اوری در دوخت استین و یا هر نوع پیراهنی استفاده کنید. دوخت ساده برای کوک زدن لبه های مانتو و یا سایر الگوها به کار می رود. علاوه بر این می توانید از دوخت گلدوزی جهت تزئین و یا انواع بافت های متنوع بهره مند شوید.

 

دوختی که توسط این چرخ ایجاد می شود بسیار محکم و به صورت یکنواخت می باشد که طول و عرض معینی را در ۴ مرحله دوخت، فراهم می کند. عرض تمامی دوخت ها ۵ میلی متر و طول ان به ۴ میلی متر می رسد که بر روی پارچه ها استحکام مناسبی را با فشار معینی به وجود می آورد.

جای دکمه های خود را به وسیله این چرخ خیاطی با مقاوت زیادی به وجود بیاورید. تمامی دوخت های زنجیره ای که به طور پیش فرض برای چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲ فراهم شده است، زیپ های لباس، شلوار و هر لباسی را به بهترین نحو دوخت می دهد.

پدال پا سریع و آسان چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲

 

با توجه به وجود پدالی که برای ان قرار داده شده است بسیار سریع و آسان تر از همیشه می توانید در دوخت سریع لباس ها با صرف انرژی کمتری از ان استفاده کنید.امکان فشار دادن یکنواختی که بر روی  اهرم وارد می شود، مانع از ضربه ناگهانی و به وجود امدن فشار شدید به ان می شود. با استفاده از پدال است که می توانید بدون دخالت دست و تنها با فشار دادن ان توسط پا در هر قسمتی که باشید بهترین نتیجه را تجربه کنید. بنابراین می توانید چرخ را بر روی میز مخصوص ان قرار دهید و پدال را در قسمت پایین قرار داده و در زمان خیاطی کردن متصل به برق نمایید و از پدال ویژه ان به راحتی استفاده کنید.میزان عملکرد ان مناسب با سرعتی است که برای ان تعریف شده است که متناسب با استانداردهای یک چرخ خیاطی کم مصرف مانند آر جی ۱۰۱۲ است.

 

برنامه های دوخت ژانومه جی آر چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲

 

هر ماشین دوخت دارای دستور العمل های مخصوص جهت دوختن پارچه های مختلف و ایجاد طرح های گوناگون بر روی ان است. علاوه بر ۵۵ تابع متفاوت کوک زدن، دارای ۱۴ برنامه ایجاد الگوهای شیک و مناسب برای هر سن و سالی است.

این برنامه های متنوع عبارتند از : دوخت مخصوص لباس های کششی و استرچ است که با مقاومت بالایی ان ها را کوک می زند. دوخت مخصوص overlockیا سر دوز، مناسب برای لبه  ریش شده پارچه ها می باشد و از نخ نما شدن ان جلوگیری می کند و طرح زیبایی را بر روی ان وجود می آورد. بنابراین می توانید قطعات بریده شده پارچه را کنار هم قرار داده و از برنامه ی مورد علاقه خود،جهت برای برش و دوخت ان استفاده کنید.

علاوه بر تمامی این حالت ها می توانید با استفاده از طراحی انواع حروف بر روی ملحفه ها و یا سایر پارچه های تزئینی، دکوراسیون اتاق های خود را به زیباترین شکل تغییر دهید و یا حوله و لباس های نوزاد را با هر نوع زیگ زاگ که دوست داشتید در بیاورید.

همچنین خطوطی که بر روی صفحه سوزن قرار گرفته است جهت راهنمایی بیشتر برای ارائه دستورالعمل های دوخت در هر برنامه به کار می رود یعنی درز دوگانه با هر دو اینچ و میلیمتر در صفحه سوزن را برای دقت بیشتر در هنگام کوک زدن لباس ها در اختیار شما قرار می دهد.از دیگر برنامه ها می توان به قلاب دوزی پلاستیک اشاره کرد که کاربردهای زیادی را برای برای شما فراهم می کند.

ویژگی دوخت سر دوز و گلدوزی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲ دارای امکانات دوختی بسیاری زیادی برای استفاده های متعدد از ان است که باعث می شود بیشترین کیفیت را در انواع کوک های زیبا و جذاب، برای شما  به ارمغان بیاورد.

از جمله با استفاده از قابلیت گلدوزی آن، می توانید پارچه های بسیاری را با شکل های ویژه ای تزئین کنید و یا بر روی انها انواع نقاشی های زیبا را با نخ طراحی کنید طوری که دیگر نیازی به پرداخت قیمت های زیاد جهت تهیه این نوع مدل ها، نیست.

علاوه بر این یا استفاده از دوخت سر روز که یک دوخت زنجیره ای و فشرده می باشد، به شما امکان می دهد  پارچه ها را در هنگام دوخت با ۱۴ نوع مختلف با عرض ۵ میلی متر برای تمامی جنس ها از جمله کتانی، دوخت استین، دوخت های مسطح و سایر سر دوزی های لازم می باشد. بنابراین با اطمینان بیشتری از امکاناتی که برای شما به وجود می اورد می توانید از این نوع چرخ خیاطی منحصر به فرد بهره مند شوید.

 

قدرت و سرعت موتور ژانومه چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲

تمامی قطعاتی که برای ساخت این چرخ خیاطی به کار رفته است ساخت کشور تایلند است و دارای بهترین مواد صنعتی و ویژه ای جهت دوام و قدرت عملکرد ان می باشد. موتوری که برای ان تهیه شده است دارای بیشترین کیفیت و سرعت در روند کارهای روزانه خیاطی شما می باشد و تفاوت ویژه ای را در سرعت عمل ان می توان تجربه کرد.

این متور پر قدرت دارای ولتاژمناسب با فرکانس و میزان انرژی ان است که موج صرفه جویی در مصرف برق می شود و در نتیجه به شما امکان می دهد تا بدون ایجاد محدودیت و نگرانی از افزایش هزینه ماهیانه از ان به طور مداوم استفاده نمایید.

سرعت دوخت ان به گونه ای است که بدون پارگی نخ در کوتاه ترین زمان تعداد زیادی از پارچه ها را می دوزد و در اختیار شما قرار می دهد.بنابراین چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۱۰۱۲ یکی از نمونه های چرخ خیاطی است که تمام انرژی و قابلیت خود را جهت تسریع روند دوخت و دوز،ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *