چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 672A

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۷۲A


چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۷۲A

هدف شرکت ژانومه از ارائه چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۷۲A کیفیت و کارآیی بیشتر به منظور راحت تر و دلچسب تر شدن کار برای مشتریان می باشد . به همین علت  با وفاداری به مشتری تنها هدف آن ارائه محصولات حرفه ای تر و استفاده روز افزون از تکنولوژی های موجود می باشد.

در طراحی  ضمن رعایت زیبایی مدل و کاربرپسند بودن آن، مواردی چون  استحکام و کارایی حداکثری نیز لحاظ گردیده است

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۷۲A ، یک مدل محبوب از چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا به شمار می رود که برای دوختن انواع مختلف  دوخت ها همچون  ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب و  قوی، لرزش و سروصدای کم این چرخ خیاطی یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد.  و بدنه آن از جنس تمام فلز می باشد.

دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل ایجاد می نماید موجب شده تا افراد از این مدل برای کارهای گوناگونی بهره ببرند. با توجه به قیمت و دوام فوق العاده  این محصول در تهیه جهیزیه  به خاطر داشتن پنل زیبا بسیار مناسب می باشد. این چرخ خیاطی زیبا ساخت کشور تایلند می باشد .

 

طول و عرض دوخت در چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۷۲A

حداکثر عرض هر بخیه ایی که یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد عرض دوخت  گفته می شود و  همینطور حداکثر طول هر بخیه ایی که چرخ خیاطی می تواند بدوزد طول دوخت می گویند. در این مدل، که دارای گردونه تنظیم  عرض دوخت ۰ تا ۵ میلی متر می باشد.

 

حاشیه دوزی در این مدل

این چرخ خیاطی دارای ۲۰ نوع حاشیه  دوزی می باشد. حاشیه دوزی یعنی طرح های مختلف و متنوعی  که  یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد. این طرح ها علاوه بر زیبایی ، کارایی متفاوتی مثل پس دوزی، سردوزی و …  را نیز دارند. با ترکیب این طرح ها می توان دوخت های بسیار زیبا و خلاقانه ای  انجام داد. و همینطور مجهز به سیستم ژتونی نیز می باشد.

این چرخ خیاطی حرفه ای قابلیت دوخت ساده، زیگزال، زیپ دوزی و تکه دوزی ، دکمه دوزی، مادگی، گلدوزی ، پس دوزی و …را دارد.

چرخ ژانومه مدل ۶۷۲A

عرض دوخت ۵ میلیمتر

۲۰ نوع حاشیه دوزی

قابلیت دوخت ساده و زیگزال

پس دوزی و تکه دوزی

دوخت دکمه،مادگی و زیپ

دارای درجعبه میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *