چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه


تعویض چرخ خیاطی پرسشی است که ممکن است برای افرادی که چرخ خیاطی قدیمی دارند پیش آید که آیا آن ها می توانند چرخ خیاطی قدیمی خود را تعویض کنند یا خیر؟ برای پاسخ به این پرسش ابتدا در مورد چرخ خیاطی ژانومه کمی توضیح خواهیم داد و پس از آن به این موضوع می پردازیم که آیا تعویض چرخ خیاطی ژانومه ممکن است یا خیر؟ در صورت امکان تعویض چه شرایطی دارد و به کجا باید مراجعه کرد؟

 

 

چرخ خیاطی ژانومه

توضیحاتی مختصر در مورد چرخ خیاطی ژانومه :

در گذشته اهمیت پوشش موجب ساخت و تولید چرخ خیاطی شده است چرخ خیاطی را ماشین دوزندگی نیز می نامند. همانطور که واضح است وسیله ای است برای دوختن انواع پارچه ها و چرم ها و …. است و همین امر موجب پیدایش شرکت های بزرگی شد. شرکت ژانومه نیز در سال ۱۹۲۱ فعالیت خود را با هدف ارائه محصولات لوازم خانگی با به کارگیری از آخرین فناوری روز الگویی برای صنعت دوخت و دوز و نساجی جهان آغاز و در سال ۱۹۸۹ رکورد پرفروش ترین چرخ خیاطی را از آن خود کرده است. ژانومه با سابقه ای درخشان جای خود را در دل اکثر خانواده ها باز کرده و به برندی معروف و مشهور تبدیل شده است تا به امروز نیز این شرکت در جهت اهداف خود گام برداشته است و هم گام با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مدل های جدید و تازه خود را به بازار عرضه کرده است. شرکت ژانومه انواع و اقسام چرخ خیاطی ها اعم از مکانیکی و کامپیوتری را تولید کرده است. هدف از تاسیس شرکت ژانومه ارائه محصولات لوازم خانگی با استفاده از فناوری های روز الگویی برای صنعت دوخت و دوز نساجی جهان می باشد و ژانومه کاملا در راستای این هدف گام برداشته است. ژانومه نه تنها در ایران دارای طرفداران بسیاری است بلکه در مناطق دیگر جهان نیز دارای مشتریان زیادی است.

ژانومه همراه با فروش چرخ خیاطی کارت گارانتی را نیز ارائه می دهد که این کار باعث می شود اگر چرخ خیاطی شما دچار مشکل شود با ارائه کارت گارانتی تعمیرات را انجام دهید هم چنین با مراجعه به نمایندگی ها شما میتوانید لوازم یدکی مورد نیاز چرخ خیاطی خود را فراهم آورید و خیالتان از اصل بودن قطعات راحت باشد اما اگر شما چرخ خیاطی قدیمی ای دارید که قصد تعویض آن با چرخ خیاطی نو دارید ما راه حل آن را به شما خواهیم گفت.

تعویض چرخ خیاطی کهنه با نو چرخ خیاطی ژانومه

چند سالی است که نمایندگی رسمی ژانومه طرحی برای تعویض چرخ خیاطی کهنه با نو ارائه می دهد که چرخ خیاطی های کهنه شما را با چرخ خیاطی نو با گارانتی ۳ ساله تعویض می کند. تعویض چرخ خیاطی های قدیمی با چرخ خیاطی های آکبند و هم چنین مدل چرخ خیاطی نیز بسته به سلیقه شما خواهد بود. در صورتی که شما چرخ خیاطی های دیگری داشته باشید نیز ممکن است با چرخ خیاطی های ژانومه تعویض کنند. هم چنین چرخ خیاطی های قدیمی نیز با چرخ خیاطی های الکتریکی نیز تعویض می شود و اگر شما قصد تعویض چرخ خیاطی خود را دارید به دو صورت می توانید این کار را انجام دهید یکی آن که می توانید به نمایندگی های ژانومه مراجعه کنید و چرخ خیاطی قدیمی خود را برده و با نو تعویض کنید یا اینکه می توانید فرم تعویض چرخ خیاطی را در وب سایت پر کرده تا پرسنل ژانومه نسبت به تعویض آن اقدام کنند و چرخ خیاطی شما را با چرخ خیاطی مورد علاقه خود تعویض کنید. هزینه رفت و برگشت چرخ خیاطی نیز رایگان است. و لازم نیست که فقط چرخ خیاطی ژانومه را با ژانومه تعویض کنید بلکه دیگر چرخ خیاطی ها را میتوانید با چرخ خیاطی ژانومه تعویض نمایید.

برای درخواست تعویض چرخ خیاطی کهنه‌ی خود با چرخ خیاطی نو وارد صفحه‌ی درخواست تعویض شوید و فرم مورد نظر را پر کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *