ژانومه

ژانومه


چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه و مزایای آن:

شاید شما تاریخچه اولین چرخ خیاطی ژانومه ای که در جهان تولید شده است را بدانید اما آیا میدانید اولین چرخ خیاطی های کامپیوتری جهان در چه سالی و توسط چه شرکتی ساخته شده است؟

برای خرید چرخ خیاطی شما باید بین دو مدل چرخ خیاطی مکانیکی و چرخ خیاطی کامپیوتری یکی را انتخاب کنید. ورود فناوری کامپیوتری به چرخ خیاطی سبب افزایش قابلیت های چرخ خیاطی شده است.

ژانومه
ژانومه

شرکت  در اکتبر سال ۱۹۲۱ در کشور ژاپن تاسیس شد. اما دلیل معروفیت و شهرت این شرکت ساخت اولین چرخ خیاطی های کامپیوتری در سال ۱۹۷۹ بود که ده سال بعد یعنی در سال ۱۹۸۹ این شرکت توانست رکورد بیشترین فروش چرخ خیاطی خانگی را از آن خود کند.

همانطور که گفته شد شرکت ژانومه اولین شرکت تولید کننده چرخ خیاطی های کامپیوتری بوده است. بنابراین بررسی مزیت های چرخ خیاطی های کامپیوتری بسیار حائز اهمیت است که در این مقاله در این مورد توضیح خواهیم داد:

فواید چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه:

اگر قصد خرید چرخ خیاطی کامپیوتری را دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

همانطور که احتمالا تصور میکنید و می دانید قیمت چرخ خیاطی های کامپیوتری نسبت به چرخ خیاطی های معمولی بیشتر است و مسلما در توان خرید همه افراد نیست اما به دلیل مزایای این نوع چرخ خیاطی نسبت به چرخ خیاطی های معمولی افراد زیادی علاقمند به داشتن چرخ خیاطی های کامپیوتری هستند.

  1. چرخ خیاطی های کامپیوتری کاری فراتر از دوخت آفلاین و تنظیم کشش نخ دارند.
  2. قابلیت اتصال به اینترنت و به روز رسانی سخت افزار چرخ خیاطی که این کار باعث میشود چرخ خیاطی شما همیشه در کارآ ترین و آپدیت ترین حالت ممکن قرار داشته باشد.
  3. امکانات دوخت های فراوان و مدل دار.
  4. امکان گلدوزی
  5. امکان دانلود مستقیم الگو از اینترنت.
  6. امکان تغییر الگو های دوخت، رنگ ها و سایز الگو هایی که از اینترنت دانلود شده اند.
  7. ارائه آموزش های کلی برای مبتدیان.
  8. ارائه آموزش های ساختاری برای استفاده صحیح و امن از چرخ خیاطی.

چرخ خیاطی های کامپیوتری در مقابل چرخ خیاطی های معمولی سنگین تر و دارای قطعات بیشتری هستند. چرخ خیاطی های کامپیوتری ژانومه ازبدنه هایی محکم ساخته شده اند و یکی از دلایل سنگین تر بودن آن ها نیز میتواند همین موضوع باشد.

چرخ خیاطی ژانومه
چرخ خیاطی ژانومه

بسیاری از چرخ خیاطی های موجود در بازار ترکیبی از چرخ خیاطی های کامپیوتری و مکانیکی هستند.

در مقابل مزایای چرخ خیاطی های کامپیوتری ژانومه این چرخ خیاطی ها دارای مشکلاتی نیز هستند از جمله: اگر چرخ خیاطی به تعمیر احتیاج پیدا کند در مقابل پرخ خیاطی های مکانیکی هزینه زیاد تری نیز دارد.

استفاده دائم از برق موقع استفاده از چرخ خیاطی نیز یکی دیگر از مشکلات این نوع چرخ خیاطی هاست.

چرخ خیاطی های کامپیوتری خیلی مناسب کارگاه ها نمی باشد و استفاده از چرخ های معمولی برای کارگاه ها مناسب تر است.

امروزه چرخ خیاطی های کامپیوتری ژانومه دارای صفحات لمسی، مجهز به سیستم قفل کودک، مجهز به نخ قطع کن اتوماتیک، مجهز به تنظیم و کنترل سرعت، قابلیت رفو کردن و بسیاری امکانات دیگر هستند که در هر مدل از چرخ خیاطی ها ممکن است اندکی تفاوت وجود داشته باشد.

 

به طور کلی مزایای چرخ خیاطی ژانومه بسیار زیاد است و این چرخ خیاطی ها به عنوان پیشرو در تولید چرخ خیاطی های کامپیوتری شناخته شده اند پس اگر نیاز به خرید چرخ خیاطی دارید چرخ خیاطی های ژانومه انتخابی مناسب برای شماست. همچنین برای جهیزیه بهترین انتخاب چرخ خیاطی خرید چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه خواهد بود. با یک بار خرید از ژانومه تا آخر عمر از خرید دوباره چرخ خیاطی بی نیاز باشید.

ژانومه بی شک پرآوازه ترین نام در تولید چرخ خیاطی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *