چرخ خیاطی استوک ژاپن مدل 5001

چرخ خیاطی استوک ژاپن مدل ۵۰۰۱


چرخ خیاطی استوک ژاپن مدل ۵۰۰۱

توضیحات

چرخ خیاطی استوک ژاپن مدل ۵۰۰۱  از دستگاه‌­های تمام اتوماتیک ساخت ژاپن شرکت ژانومه می­‌باشد که مناسب برای مصرف خانگی نیمه‌­صنعتی و حرفه‌ای است.
بدنه‌ی تمام فلز و مستحکم، توانایی دوخت مدل‌های متنوع با تنظیم خودکار و بدون هیچ‌گونه نیاز به تنظیمات کاربر وجه تمایز چرخ خیاطی ژانومه مدل ۵۰۰۱  از سایر تولیدات ژانومه است که سبب شده کار با آن به‌طرز چشمگیری ساده باشد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۵۰۰۱ از سری دستگاه­‌های تمام اتومات ژانومه بوده که توانایی دوخت ۳۰ مدل متنوع گلدوزی را به‌طور مستقیم دارا است. هم‌چنین با تکیه بر توانایی دستگاه در ترکیب مدل‌های مختلف در حافظه‌ی چرخ، می‌توان مدل‌های متعدد و مختلف دیگری را نیز ابداع کرد. به‌همین دلیل افراد خلاق و با استعداد همواره از جمله طرفداران چرخ خیاطی ژانومه مدل ۵۰۰۱ بوده‌اند. قابلیت دوخت حلقه آستین، سردوزی، زنجیره‌دوزی، پس‌­دوزی، تکه‌دوزی، دگمه و جای دگمه، قیطان­‌دوزی، زیپ­‌دوزی، ابردوزی و دوخت لبتو از جمله سایر قابلیت‌­های چرخ خیاطی ژانومه مدل ۵۰۰۱ است. سیستم ماکو از رو که در این دستگاه تعبیه شده، سبب افزایش سهولت در کاربری و نیز کاهش صدای دستگاه به‌صورت چشمگیر شده‌است.

این دستگاه پس از مدل ۸۱۷ که عمدتاً مکانیک می باشد اولین محصول الکترونیکی مکانیکی با قابلیت ذخیره و ترکیب حاشیه دوزی ها می باشد .
برای مثال این دستگاه قادر خواهد بود طرح زیر را به طور کاملاً اتوماتیک اجرا کند.

ویژگی ها و امکانات جدیدچرخ خیاطی استوک ژاپن مدل ۵۰۰۱

   کنترل موتور الکترونیکی :

  •  سرعت دوخت را می توان در هنگام دوخت پارچه های چندلایه و بدون کم شدن قدرت چرخ ، تنظیم کرد.
  •  سوزن به صورت خودکار در زمانی که شما چرخ را متوقف می کنید به بالاترین جایگاه خود باز می گردد و نخ کردن دوباره سوزن را راحت تر می کند.
    چرخش افقی قاب ماکو :
  • این دستگاه از سیستم قاب ماکوی افقی که غیر فلزی می باشد استفاده می کند .که در آن ماکو را می توان به راحتی خارج کرد . از طریق حفره درون قاب ماکو می توانید ببینید که ماسوله خالی است یا پر . درصورتی که ماسوله کاملا نخ داشته باشد ، می توانید لباس را بدون نخ کردن ماسوله به راحتی بدوزید.
  • فنرماکو را می توانید به راحتی تمیز کنید و بدین ترتیب طول عمر آن را افزایش دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات ژانومه به وب سایت اینترنتی ژانومه مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *