اهمیت خرید چرخ خیاطی

اهمیت خرید چرخ خیاطی


اهمیت خرید چرخ خیاطی برای خانم ها

چرا بهتر است چرخ خیاطی داشته باشیم؟

در حال حاضر مخصوصا خانم ها به دنبال یادگیری انواع هنر ها هستند و در یادگیری دوخت و دوز اهمیت خرید چرخ خیاطی چند برابر می شود.

ساده ترین اهمیت خرید چرخ خیاطی وقتی که لباس شما پاره می شود می توانید آن را با چرخ خیاطی های معمولی بدوزید که اگر قرار باشد این کار را به خیاط بدهید برای شما هزینه بردار است.

به وسیله خرید چرخ خیاطی در اوقات بیکاری در منزل مدل های مختلف لباس های شیک برای خود و عزیزانتان بدوزید و یا یک کسب و کار کوچک راه اندازی نمایید.

برخی اوقات یک لباس خریداری می کنید و زمانی که به منزل می آورید می فهمید کمی قد آن بلند است. در این شرایط می توانید آن را به اندازه دلخواه کوتاه نمایید.

خرید چرخ خیاطی از دسته لوازمی است که در هر منزلی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به قابلیت هایی که دارد در مدل های گوناگون، برای افرادی حرفه ای و آماتور، طراحی و ساخته می شود.

شما با تقبل هزینه و خرید چرخ خیاطی درجه یک و قدرتمند قادر هستید سال های سال آن را مورد استفاده قرار دهید و احتیاجی به تعویض آن با نوع دیگری نخواهید داشت.

اولین چرخ خیاطی های خانگی یک دسته دارند که موقع دوخت و دوز باید دسته را چرخاند، این دستگاه ها امکانات کمتری دارند و صرفا برای دوخت و دوز های ساده مناسبند البته قیمت ارزان تری دارند.

هدف از خرید چرخ خیاطی

به غیر از مصارف خانگی برای دوخت و دوز، چرخ خیاطی مصارف صنعتی هم دارد که درمراکز بزرگ استفاده می شود.

سرعت در اهمیت خرید چرخ خیاطی

مهم ترین عامل در خرید چرخ خیاطی که شاید برای هر کسی مهم باشد سرعت دوخت و دوز است.

میانگین سرعت دستگاه های صنعتی برابر با ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کوک در دقیقه می باشد.

توسط کلید کنترل سرعت روی ماشین خیاطی می توان سرعت دوخت در دقیقه را تا چند برابر افزایش داد اما دقت کنید که در بعضی از جنس های پارچه شما به سرعت بالا نیازی ندارید و فقط بهتر است این دوخت ها را دقیق و به ترتیب انجام دهید،

اگر از پارچه های چرم و ضخیم استفاده می کنید نیازبه سرعت بالاتری هستید،با این وجود درصورتی که پارچه های چرمی و سنگین مورد استفاده قرار نمی دهید و فقط پارچه هایی مثل پرده ها به کارتان می آید، لزومی ندارد هزینه زیادی بپردازید چراکه یک چرخ خیاطی با سرعت میانگین خواسته های شما را برآورده می کند.

صدای چرخ خیاطی شما

ایجاد صدای زیاد ممکن است شما را اذیت کند در یک کارگاه که کار همه کار کردن با چرخ خیاطی است به طبع صدا برای همه عادی می شود، اما استفاده از چرخ خیاطی در مصارف خانگی ممکن است صدای آن برای اعضای خانه یا همسایگان سخت باشد مجبورید دستگاهی انتخاب کنید که صدای کم تری تولید کند.

برای آشنایی بیشتر با انواع چرخ خیاطی ژانومه و محصولات چرخ خیاطی ژانومه می توانید به سایت اینترنتی ژانومه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *