چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰

چرخ خیاطی ژانومه سری ۷۰۰۰


خرید چرخ خیاطی ژانومه و نکات مهم جهت انتخاب

چرخ خیاطی ژانومه یکی از برترین مدل‌های عرضه شده در بازار است که کاربران زیادی آن را جهت استفاده انتخاب می‌کنند؛ زیرا بیشتر خانواده‌ها از دیرباز با نام برند ژانومه آشنا هستند و بر اساس تجربه ترجیح می‌دهند یک چرخ خیاطی با کیفیت را جهت دوخت لباس‌های متنوع مد نظر داشته باشند.

چرخ خیاطی‌های ژانومه دارای چه ویژگی‌های خاصی هستند؟ چرا یک خرید چرخ خیاطی ژانومه نسبت به سایر مدل‌ها برای استفاده ارجحیت دارد؟

آیا این چرخ خیاطی برای افراد مبتدی طراحی شده است؟ خیاطان حرفه‌ای باید چه مدل‌هایی را جهت استفاده مد نظر داشته باشند؟

 

در پاسخ این سؤالات چگونگی عملکرد این چرخ خیاطی مورد بررسی قرار گرفته است.

چرخ خیاطی ژانومه
چرخ خیاطی ۸۰۲a

 

چرخ خیاطی ژانومه و دوخت‌های متنوع

یکی از دغدغه‌های خریداران چرخ خیاطی، امکان انجام دوخت‌های متنوع با آن است؛ زیرا در صورتی که چرخ خیاطی توانایی انجام دوخت زیگزاگی یا دوخت جادکمه را نداشته باشد به هیچ عنوان نمی‌تواند نیاز کاربران را به طور کامل برطرف کند.

چرخ خیاطی‌های کامپیوتری ژانومه امکان گلدوزی را نیز برای مخاطبان فراهم می‌کنند؛ بنابراین علاقه‌مندان به گلدوزی بر روی پارچه می‌توانند برنامه مناسب را با استفاده از پنل طراحی شده اجرا کنند و دوخت‌های دلخواهشان را بر روی لباس‌ها و… داشته باشند.

بهترین چرخ خیاطی ژانومه

 

چرخ خیاطی و گلدوزی مدل JEM GOLD را می‌توان به عنوان یکی از بهترین محصولات عرضه شده برای استفاده کاربران خانگی در نظر گرفت. این چرخ خیاطی قابلیت حاشیه دوزی در ۸ طرح متنوع را دارا می‌باشد.

همچنین این چرخ با وجود ۸ مدل دوخت، این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که به راحتی دوخت‌های متنوع را با استفاده از این چرخ خیاطی انجام دهد.

این چرخ خیاطی دارای دوخت جادکمه چهار مرحله‌ای است و گلدوزی‌های را می‌توانید تا عرض ۵ میلی‌متر به وسیله این چرخ  انجام دهید.

چرخ خیاطی و گلدوزی مدل JEM GOLD دارای سیستم سوزن نخ کن است و حتی افرادی که بینایی کمی دارند به راحتی می‌توانند سوزن را جهت استفاده آماده کنند.

چرخ خیاطی فوق علاوه بر دوخت ساده امکان گلدوزی، جادکمه، سردوزی و… را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. تا بتواند به وسیله این این چرخ مدرن و امروزی لباس‌های دلخواهش را به راحتی بدوزد و استفاده کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *