معرفی اجزا و لوازم جانبی چرخ خیاطی ژانومه-چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۸۰۲P

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۸۰۲P

اگر به دنبال خرید یک چرخ خیاطی کامل با قابلیت های ویژه و منحصر بفرد هستید چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۸۰۲P یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شما می باشد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲P دارای قابلیت ۱۳۵ نوع دوخت و ۱۰۰۰ مدل دوخت ترکیبی را دارد. چرخ خیاطی ژانومه شامل دوخت های ساده، تکه دوزی، زیگزال، گلدوزی، پس دوزی، مادگی و غیره میباشد. مادگی صنعتی این چرخ اتوماتیک است و شامل ۱۰ مدل می باشد.

این دستگاه یک چرخ خیاطی نیمه صنعتی است که جهت استفاده در کارگاه ها مناسب می باشد. سرعت چرخ بسیار بالا است و دکمه کنترل تنظیم سرعت نیز بر روی بدنه نصب شده است. جنس بدنه چرخ فلزی است . قابلیت دوخت حروف انگلیسی، آلمانی و اعداد لاتین را نیز دارد.

ژانومه ۸۰۲P دستگاه بسیار قوی با قابلیت های فراوان که به جرات می توان گفت که این چرخ خیاطی یک دستگاه گلدوزی نیمه صنعتی بوده که قابلیت دوخت بیش از ۱۳۵ مدل دوخت و بیش از هزار دوخت ترکیبی، دارای سوزن نخ کن اتوماتیک، مجهز به نخ کن اتوماتیک پس از اتمام دوخت، قابلیت دوخت حروف و اعداد انگلیسی، دارای حافظه داخلی جهت ذخیره و طرح های مورد پسند شما، مجهز به صفحه نمایشگر جهت نمایش طرح های  موجود در حافظه، مجهز به سیستم کنترل سرعت دوخت، دارای قابلیت دوخت جادکمه اتوماتیک در ۸ مدل بصورت صنعتی تنها بخشی از قابلیت های این چرخ خیاطی پیشرفته می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *