معرفی اجزا چرخ خیاطی

معرفی چرخ خیاطی ژانومه مدل ۲۰۲۰


چرخ خیاطی ژانومه مدل ۲۰۲۰

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۲۰۲۰ اگر قصد خرید چرخ خیاطی فقط در مورد مصارف خانگی را دارید و یا در ابتدای مسیر آموزش خیاطی هستید این مدل می تواند گزینه منـــاسبی از لحاظ اقتصادی برای شمــا باشد

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۲۰۲۰ دستگاهی با طراحی زیبا و پر کاربرد بوده که موجب راحت شدن عملیات دوخت و دوز میشود.

سرعت دوخت چرخ خیاطی ژانومه ۸۶۰ دوخت در دقیقه بوده که موجب راحتی و سرعت بخشیدن به عملیات دوخت میشود.

از طریق این دستگاه میتوانید کارکردهایی مانند دوخت ساده و زیگزاک ، دوخت حلقوی برای دور آستین و دمپای شلوار ، گلدوزی ، تکه دوزی ، دوخت دکمه و جا دکمه ای در ۴ مرحله ، زیپ دوزی و لبه دوزی و … را انجام دهید .

جنس بدنه داخلی چرخ خیاطی ۲۰۲۰ از فلز آلومینیوم بوده که موجب استحکام و وزن سبک دستگاه می گردد و بدنه بیرونی آن نیز از پلاستیک مقاوم فایبرگلاس ساخته شده است .

چرخ خیاطی ۲۰۲۰ ژانومه قابلیت دوخت حاشیه در ۷ مدل متنوع را دارد همچنین عرض دوخت این چرخ خیاطی ۵ میلی متر و طول دوخت آن ۴ میلی متر می باشد.

از طریق اهرم کشش نخ تعبیه شده روی بدنه میتوانید میزان کش امدن نخ پارچه را هنگام دوخت مشخص نمایید .

دو ولوم چرخشی روی چرخ خیاطی ژانومه نیز برای انتخاب نوع دوخت و میزان عرض دوخت میباشد .

از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به قابلیت نصب انواع سوزن در سایز های ۹ الی ۱۸ را دارد که برای دوخت پارچه های بسیار ظریف تا پارچه های بسیار ضخیم مناسب میباشد.

سیستم قاب ماکو چرخ خیاطی بصورت نیم دور تمام فلزی بوده و مجهز به سیستم فشار پایه متناسب با ضخامت پارچه های مختلف است و به کمک آن می توان دوخت پارچه های ضخیم و نازک را انجام داد. درب محافظ این دستگاه از جنس ABS ارائه شده که مقاومت بسیار بالایی دارد .

برای خرید محصولات به صفحه محصولات در فروشگاه اینترنتی ژانومه مراجعه نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *