چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 696A

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۹۶A


چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۹۶A

اگر از دنبال کنندگان محصولات ژانومه هستیدقطعا مدل ۳۹۹ و ۳۹۳ را به خاطر می آورید، چرخ خیاطی ژانومه مدل های یکسان با با رنگ بندی مختلف را تولید کرده است،از جمله این مدل ها می توان  چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۹۶A را مورد بررسی قرار داد.
چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۹۶ از لحاظ  فنی و کیفیت همان محصول  ۳۹۳ و ۳۹۹ ژانومه بوده و فقط از لحاظ ظاهری با هم متفاوت می باشند.

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 696A
چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۹۶A

خیلی از خانم ها به خیاطی و طراحی لباس های مجلسی و یا رسمی علاقه دارند. برای انجام این کار نیازمند داشتن یک چرخ خیاطی حرفه ای هستیم که انجام هر نوع دوخت با استفاده از آن امکان پذیر باشد، دنیای چرخ های خیاطی نیز مانند سایر وسایل ،تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری های نوین قرار گرفته است و اکنون چرخ خیاطی های حرفه ای با قابلیت انواع دوخت ها ارائه می شوند.

یکی از چرخ های خیاطی که با توانایی های پیشرفته ی خود می تواند یاری دهنده ی شما باشد چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل ۶۹۶A می باشد . این چرخ خیاطی می تواند دوخت هایی مانند ساده , گلدوزی , پس دوزی , تکه دوزی , دکمه دوزی و … را اعمال کند. انتخاب این نوع دوخت ها با استفاده از ولوم های چرخشی موجود بر روی بدنه امکانپذیر می باشد.

همچنین شما می توانید به صورت ترکیبی تا ۴۰ مدل گلدوزی را با استفاده از این چرخ خیاطی انجام دهید. برای خانم هایی که ترجیح می دهند یک چرخ خیاطی در خانه داشته باشند تا لباس های خود را به دلخواه بدوزند، همچنین در صرف هزینه های زیاد  خیاطی صرفه جویی کنند، این چرخ خیاطی می تواند بهترین گزینه باشد. شما می توانید حتی این چرخ خیاطی را تهیه نمایید و به عنوان جهیزیه ی عروس با خود داشته باشید. بدنه ی این چرخ خیاطی از ترکیب پلاستیک و آلومینیوم طراحی شده است که خمی تواند مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و فشار ارائه نماید. طراحی زیبا و با کیفیت موجب می شود که این چرخ خیاطی تا طولانی مدت همچنان در کنار شما بماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *