چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 670A

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 670A - نمایندگی شرکت ژانومه


در طراحی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 670A ضمن رعایت زیبایی مدل و کاربرپسند بودن آن، مواردی چون  استحکام و کارایی حداکثری نیز لحاظ گردیده است.

این مدل ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل محبوب از چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا به شمار می رود که برای دوختن انواع مختلف  دوخت ها همچون  ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب و  قوی، لرزش و سروصدای کم این چرخ خیاطی یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد. بدنه داخلی آن از جنس آلومینیوم محکم و سبک و بدنه بیرونی آن از جنس فایبر گلاس می باشد. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل ایجاد می نماید موجب شده تا افراد از این مدل برای کارهای گوناگونی بهره ببرند.

با توجه به قیمت و دوام فوق العاده  این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار پرکاربرد می باشد.

طول و عرض دوخت در این مدل

حداکثر عرض هر بخیه ایی که یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد عرض دوخت  گفته می شود و  همینطور حداکثر طول هر بخیه ایی که چرخ خیاطی می تواند بدوزد طول دوخت می گویند. در این مدل، عرض دوخت 0 تا 5 میلی متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی متر می باشد.

حاشیه دوزی در این مدل

این چرخ خیاطی دارای 4 مدل متنوع  برای دوخت حاشیه می باشد.

حاشیه دوزی یعنی طرح های مختلف و متنوعی  که  یک چرخ خیاطی می تواند بدوزد. این طرح ها علاوه بر زیبایی ، کارایی متفاوتی مثل پس دوزی، سردوزی و …  را نیز دارند. با ترکیب این طرح ها می توان دوخت های بسیار زیبا و خلاقانه ای  انجام داد. بنابراین این دستگاه می تواند عرض دوختی به اندازه  پنج میلی متری و طول  دوختی چهار میلی متری  برای شما انجام دهد و همچنین قابلیت نصب انواع سوزن از 9 الی18 عدد برای انواع پارچه ها ودوخت های متفاوت را نیز دارد.

سیستم ماکو در چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 670A

این سیستم در چرخ خیاطی های جدید مورد توجه قرار گرفته و در واقع موجب می شود چرخ خیاطی ها  دارای قابلیت های زیادی نسبت به نسل قبلی خود باشند.

نخ کردن بسیار راحت تر از قبل شده است و  توانایی کنترل کردن تنش ها و فشار های  حاصل از دوخت خیلی بیشتر شده  و همچنین دوخت بهتر پارچه های نازک و کشی و …. از دیگر  قابلیت های فوق العاده این مدل می باشد.

قاب ماکوی آن نیم دور  تمام فلز است.

قابلیت دوخت جادکمه در چهار مرحله: به دوختی که برای محل بسته شدن هر دکمه دوخته می شود جادکمه گفته می شود که  در چرخ خیاطی ها جادکمه دوزی های متنوعی وجود دارد، جادکمه ی 4 مرحله ایی دستی، جادکمه تمام اتوماتیک. جادکمه دو مرحله ایی. برای این چرخ خیاطی فوق العاده قابلیت دوخت جادکمه آن هم در چهار مرحله وجود دارد.

سوزن نخ کن الکتریکی

از دیگر ویژگی های منحصرد به فرد این مدل  می توان به سوزن نخ کن الکتریکی آن برای کارکرد آسان دستگاه اشاره کرد.

این چرخ خیاطی حرفه ای قابلیت دوخت پارچه های ضخیم و نازک، توانایی پس دوزی،ژرسه دوزی،دکمه دوزی،زیپ دوزی ولبه دوزی و همچنین قابلیت دوختهای حلقوی(بازوآزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و دوخت ساده،زیگزال،زیپ دوزی،تکه دوزی و گلدوزی را دارد.

سیستم بازو آزاد

در چرخ خیاطی های جدید قسمت جلوی چرخ خیاطی برداشته می شود تا فضای دوخت آن باریک شود . هدف از این طراحی راحتی دوخت در دوخت های حلقوی مانند آستین و یا دمپای شلوار و …. می باشد. این چرخ خیاطی فوق العاده نیز این قابلیت را دارد.

سیستم تغییر فشار پایه

با استفاده از این سیستم می توان فشار وارده بر پارچه را با توجه به میزان ضخامت آن ها توسط پایه را تغییر داد.  مثلا برای پارچه های ضخیم برای دوخت بهتر از فشار کمتر و برای پارچه های نازک از فشار کمتر استفاده می شود.

برای مشاهده و خرید انواع محصولات ژانومه می توانید به سایت اینترنتی ژانومه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *