معرفی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1406 - چرخ خیاطی مکانیکی

معرفی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1406 - نمایندگی رسمی ژانومه


چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1406 دارای قابلیت 7 مدل متنوع برای دوخت حاشیه همراه با صفحه نمایشگر دوخت می باشد.قابلیت دوخت های گلدوزی، تکه دوزی، دوخت ساده، دوخت زیگزاگ، دکمه، جا دکمه، دوخت پارچه های ضخیم و نازک، پس دوزی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، دوخت های حلقوی ( باز و آزاد ) جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار را دارد.

چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1406 از تولیدات مفید و خانگی شرکت ژانومه می باشد که با طراحی زیبا و پشتیبانی از طرح های مختلف حاشیه دوزی و گلدوزی امکان دوخت انواع لباس ها و روتختی و ملافه را برای کاربران حرفه ای و مبتدی فراهم می سازد.

برخورداری این چرخ خیاطی از یک مدل دوخت جا دکمه ای 4 مرحله ای و بازوی آزاد برای دوخت حلقوی، باعث شده اند تا چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1406  به یکی از بهترین های رده خودش در ژانومه تبدیل شود. تعداد طرح های حاشیه دوزی در این چرخ خیاطی 7 مدل می باشند و عرض گلدوزی آن نیز 5 میلی متر است.

از این پس و با این چرخ خیاطی ژانومه دختر خانم ها می توانند انواع کیف دستی، مانتو و روتختی ها را تزئین کنند و بدوزند چونکه همانطور که گفتیم، این دستگاه از قابلیت دوخت حلقوی بهره می برد و از آسانترین شیوه ها شما می توانید لباس هایتان را دوخت بزنید و از طرفی دیگر این چرخ خیاطی امنیت دست شما را حین کار به طور کامل تامین می سازد.

اگر در چرخ خیاطی های قدیمی با مشکل سوزن نخ کردن و یا میزان کشش نخ مواجه بودید دیگر در این دستگاه از این قبیل مشکلات را نخواهید داشت .

چونکه یکی از مهم ترین قابلیت های خیاطی با این چرخ، این است که دارای سوزن نخ کردن به صورت اتوماتیک ی باشد که دیگر مجبور نخواهید بود با دست این کار را انجام دهید.

بعد دیگر کار با این سیستم خانگی ژانومه، تنظیم کردن کشش نخ به صورت خودکار ست که با نبود این قابلیت، امکان شل شدن یا سفت شدن نخ بر روی پارچه حتمی است.

طراحی چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه مدل 1406 همانند دیگر دستگاه های دوخت این شرکت، از بدنه ای سفید رنگ با پایه های نرم و مشکی ساخته شده که پوشش بیرونی این بدنه عایق گرد و غبار و رطوبت است و صفحه پارچه پیش بر آن نیز از استیل ساخته شده تا خش بر ندارد. دکمه معکوس، دکمه پاور و دکمه چرخشی بزرگ تعیین نوع دوخت، از اجزای این طراحی و بدنه به شمار می آیند.

برای مشاهده و یا خرید انواع چرخ خیاطی های ژانومه می‌توانید به سایت اینترنتی ژانومه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *