تعمیر چرخ خیاطی خانگی

تعمیر چرخ خیاطی خانگی


تعمیر چرخ خیاطی خانگی بدون نیاز به متخصص

چرخ خیاطی از جمله دستگاه هایی است که می توان اکثر مشکلات آن را در خانه و بدون نیاز به تخصص خاص برطرف کرد، تعمیر چرخ خیاطی خانگی یکی از مواردی است که امروزه می توان به راحتی در منزل انجام داد.

البته باید در زمان خرید چرخ خیاطی ، علاوه بر قیمت چرخ خیاطی ، به کیفیت دستگاه نیز توجه نمایید تا عمر چرخ خیاطی افزایش پیدا کند. در بیشتر مواقع، تنها با کمی تجزیه تحلیل می توان مشکل ایجاد شده در چرخ خیاطی را رفع کرد.

در این مقاله می خواهیم به شما با مشکلات چرخ خیاطی خانگی آشنا کنیم و در منزل بتوانید چرخ خیاطی خودتان را تعمیر کنید.

مشکل ماسوره

ایجاد دوخت های شل، ممکن است به دلیل این باشد که ماسوره به خوبی پیچیده نشده است بنابراین در صورت بروز این مشکل بهتره ماسوره در چرخ خیاطی را بررسی کنید. با استفاده از یک برس نرم، شکاف های بین ماکو و سایر قسمت های چرخ خیاطی را پاک کنید.

سوزن

سوزن در چرخ خیاطی آخرین قسمتی است که نیاز به بررسی دارد. اما این بدین معنی نیست که بی اهمیت است. بلکه سوزن در چرخ خیاطی تاثیر به سزایی در نوع دوخت دارد. توصیه می شود هر زمان که احساس کردید مشکل دوخت چرخ خیاطی از سوزن است، با استفاده از یک پارچه تمیز اقدام به پاک کردن سوزن نمایید.

علاوه بر این ها هر چند مدت یکبار اقدام به تمیز کردن و روغن زدن چرخ خیاطی نمایید. این کار موجب کاهش نیاز به تعمیر تخصصی چرخ خیاطی و همچنین افزایش کارایی چرخ خیاطی می شود.

چرخ دستی

مطمئن شوید که چرخ دستی در چرخ خیاطی سفت باشد. زیرا در صورت سست بودن امکان ایجاد دوخت های شل و سست وجود دارد. بنابراین هر چند مدت یکبار آن را بررسی کنید. علاوه بر این تنظیم نبودن کشش نخ نیز می تواند موجب پاره شدن نخ شود.

در صورت نیاز به تعمیر چرخ خیاطی خود می توانید به سایت اینرنتی ژانومه ماجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *