چرخ خیاطی ژانومه

سردوز ژانومه


چرخ خیاطی‌ سر دوز ژانومه

از عملکرد متفاوتی نسبت به چرخ خیاطی‌های صنعتی ژانومه برخوردار هستند. این چرخ خیاطی‌ها با استفاده از سه یا چهار نخ مخصوص طراحی شده، لبه‌های پارچه را به صورت کامل پس‌دوزی می‌کنند. تا درزهای لباس‌ها در طول مدت زمان استفاده به هیچ عنوان ریش ریش نشود.

هم‌چنین می‌توان از چرخ‌های سر دوز ژانومه، جهت دوختن لباس‌هایی مانند لباس‌های لمه و ریون که توسط سایر چرخ‌های خیاطی به سختی دوخته می­شوند استفاده کرد.

 

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌ سر دوز ژانومه

چرخ خیاطی‌های سر دوز ژانومه، دارای طراحی متفاوتی نسبت به سایر چرخ خیاطی‌های برند ژانومه هستند. از این رو در ادامه برخی از ویژگی‌های این چرخ خیاطی‌ها جهت آشنایی بیشتر بیان شده است.

  • چرخ خیاطی‌های معمولی ژانومه، عمل سر دوز را تنها با کمک دو نخ زیر و رو، توسط دوخت­های زیگزاکی انجام می‌دهند و در انتها نیز نخ باید توسط قیچی قطع شود. اما چرخ خیاطی‌های سر دوز ژانومه از سه تا چهار نخ جهت دوخت‌های دندان موشی مرتب و تمیز در لبه پارچه استفاده می‌کنند. هم­چنین نخ پس از استفاده به راحتی توسط تیغه‌های طراحی شده به راحتی قطع می­شود.

 

  • برخی از چرخ خیاطی‌های سر دوز ژانومه مانند چرخ سر دوز مدل ۹۳۰۰DX، از قابلیت راسته دوزی در کنار سر دوز کردن نیز برخوردار هستند. بنابراین در هنگام دوخت لباس‌ها به صورت یک­باره، می‌توانید درزهای لباس‌ها را هم بدوزید و هم پس‌دوزی کنید.

 

  • چرخ‌های سر دوز ژانومه از یک یا دو سوزن در کنار یکدیگر جهت دوخت موازی استفاده می‌کنند. تا دوخت لباس‌ها به صورت دقیق‌تر و تمیزتر صورت بگیرد.

 

  • چرخ خیاطی‌های سر دوز ژانومه از پایه‌های مناسبی جهت کش دوزی، قیطان دوزی، پس دوزی، یراق دوزی، نواردوزی و مرواریددوزی برخوردار هستند. بنابراین می‌توانید برای انجام چندین دوخت مناسب از این چرخ‌های خیاطی استفاده کنید.

 

  • چرخ‌های سر دوز ژانومه قابلیت دوخت تمامی پارچه‌های ظریف و نازک را دارا هستند. از این رو هیچ گونه نگرانی از بابت دوخت لباس‌های مختلف برای شما وجود نخواهد داشت.

 

چرخ خیاطی ژانومه
سردوز ژانومه

 

خرید آنلاین چرخ خیاطی‌ سر دوز ژانومه

جهت آشنایی بیشتر با قابلیت‌های چرخ‌ خیاطی سر دوز ژانومه، می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. تا بتوانید ضمن بازدید مشخصات فنی کامل چرخ‌های سر دوز برند ژانومه، با خیال راحت نسب به خرید آنلاین این چرخ‌ها اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *