چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳

چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳


چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳

چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳ یکی از محصولات تمام مکانیکی و اتوماتیک این شرکت است، این ماشین توانایی دوختن بیش از 25 مدل حاشیه دوزی را دارد، تفاوتی که این دستگاه با نسل های قبل از خود از قبیل مدل های 802 و 804 و … دارد این است که دیگر نیازی به ژتون نخواهید داشت، به گونه ایی که ژتون ها در داخل بدنه چرخ خیاطی تعبیه شده اند. این دستگاه توانایی دوخت انواع پارچه و دوخت ها را دارد که می تواند به بسیاری از نیاز های شما پاسخ دهد. با ما باشید تا به نقد و بررسی این چرخ خیاطی بپردازید.

طراحی بدنه و کیفیت ساخت چرخ خیاطی ژانومه 813

بدنه این دستگاه از آلیاژهایی از آلومینیوم و کربن ساخته شده و این موضوع استحکام خوبی را برای این محصول به ارمغان آورده است، اما باعث آن شده تا کمی وزن آن بالا برود.

طرح بدنه این ماشین دوخت به صورت بازو آزاد می باشد که یک مشخصه خوب برای این دستگاه است.

اجزای داخلی آن ترکیبی از فلز و پلاستیک های فشرده و محکمی هستند که برای عمری طولانی طراحی و ساخته شده­اند.

جنس صفحه کاربر از آلومینیوم تقویت شده می باشد. در سمت راست چرخ خیاطی محل اتصال سوکت پدال به دستگاه و کلید تغییر سرعت قرار دارد. در بالای ماشین محل قرار گیری پایه ها و لوازم جانبی چرخ قرار دارد .

سیستم قاب ماکو در چرخ خیاطی ژانومه 813

چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳ دارای سیستم قاب ماکو تمام دور می باشد که نسبت به سیستم های قاب ماکوی نیم دور و یا سیستم های کمپلتی عملکرد بهتری را در دوخت انواع پارچه دارد.

این سیستم به دلیل طراحی ساده و هوشمندانه به راحتی قابل تنظیم می باشد. یکی از مزایای این نوع سیستم نسبت به سیستم های کمپلتی پرتابل بودن قاب ماکو می باشد تا در صورت گیر کردن نخ در آن بتوان آن را به راحتی در آورد.

به جرات می توان گفت که هنر نخ کشی است که یک خیاط ماهر را از یک خیاط مبتدی جدا می سازد اما ماشین های ساخت شرکت ژانومه به طور کلی نخ کشی فوق العاده راحتی را دارن که شما تنها با دیدن یک بار نخ کشی آنها و یا با دیدن رهنمای نخ کشی آن بتوانید آن را نخ کنید.

سیستم کشش نخ دستی این دستگاه به شما توانایی تنظیم آن را می دهد که بتوانید میزان کشش نخ را متناسب با پارچه خود تغییر دهید.

نخ زیرین هم درون ماکو قرار گرفته و به قاب ماکو متصل می­شود، بر روی ماکو پیچ کوچکی تعبیه شده تا بتوان میزان کشش آن را تغییر داد، این تغییر برای دوخت بر روی پارچه های مختلف گاهی ضروری است.

گلدوزی و حاشیه دوزی چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳

چرخ خیاطی ژانومه مدل 813 دارای قابلیت های دوخت بسیاری از قبیل: دوخت های زنجیره ایی، زیگزاگ، لبه دوزی، زیپ دوزی، پنبه دوزی، ژرسه دوزی، ژور دوزی، دوخت های چین دار، کش دوزی، دالبر دوزی، گلدوزی با کارگاه، قیطان دوزی، تکه دوزی، دوخت دکمه و جادکمه را می باشد.

این دستگاه توانایی حاشیه دوزی 25 مدل را دارد که می توانید طرح های خلاقانه و زیبایی را با آنها خلق کنید.

 طول و عرض کوک چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳

چرخ خیاطی ژانومه 813 توانایی دوختن کوک هایی با عرض 7 میلی متر و طول 4.5 میلی متر را دارد. این طول عرض قابل تنظیم به صورت دستی بوده و به شما این امکان را می دهد که متناسب با پروژه خود بهترین نوع دوخت را انجام دهید

سیستم فشار پایه

یکی از توانایی های فوق العاده ی چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۸۱۳ سیستم تغییر فشار پایه می باشد. سیستم فشار پایه، میزان فشاری که پایه بر روی پارچه اعمال خواهد کرد را تنظیم می کند. فشار پایه به سمت پایین موجب می شود که پارچه بین صفحه کار پیش بر و پایه چرخ خیاطی ثابت نگه داشته شود. میزان فشار وارد شده بر روی سوزن در پارچه ی نازک و سبک با پارچه های چند لایه جین تفاوت چشمگیری دارد ، زیرا چرخ باید به صورت یکنواخت و ثابت، بدوزد .

سیستم موتور و قدرت

این دستگاه دارای موتوری با قدرت w55 وات می باشد که کاملا نیروی مورد نیاز ماشین را تامین می کند. عمدتا موتور های این مدل چرخ خیاطی به شدت جریان v100 نیاز دارند، این به دلیل این است که برق شهری ژاپن به همین اندازه است و این موتور ها برای آنجا طراحی شده اند.

اما در ایران معمولا این موتور ها به موتور هایی با شدت جریان 220 ولت تبدیل می شوند و یا اینکه همراه دستگاه یک مبدل برق (ترانس 110 ولت) باید تهیه کنید.

برای آشنایی بیشتر و یا خرید از محصولات ژانومه می توانید به سایت اینترنتی چرخ خیاطی ژانومه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *