چرخ خیاطی سردوز - چرخ سردوز - چرخ خیاطی سردوز ژانومه

چرخ خیاطی سردوز - فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی ژانومه


چرخ خیاطی سردوز کاملا جدا از چرخ خیاطی شما است، به صورت ساده می توانیم بگوییم که انتهای هر پارچه را زیبا دوزی می کند تا لباس شما نخ کش نشود. چرخ های سردوز هم دارای دو نوع صنعتی و خانگی هستند که بهترین آن ها چرخ خیاطی سردوز ژانومه می باشد.

نکات چرخ خیاطی سردوز

چرخ خیاطی  می تواند دوخت شما را پوشش دهد. این دوخت در کناره ها و درز های لباس انجام می شود و اجازه کشیده شدن پارچه بدون نخ کش شدن را به پوشنده لباس می دهد، البته شما می توانید ظاهری مشابه را با استفاده از چرخ خیاطی دارای دو سوزن ایجاد کنید اما نتیجه نهایی دارای انعطاف پذیری مشابه با چرخ خیاطی سردوز نخواهد بود.

این نکته قابل توجه است که بعضی از پروژه های دوخت به وسیله چرخ خیاطی سردوز تکمیل می شوند اما یک چرخ خیاطی سردوز تکمیل کننده وظیفه نهایی نیست. شما به یک چرخ خیاطی عالی برای دوخت جادکمه، زیپ و … دارید زیرا اکثر چرخ خیاطی های سردوز قابلیت انجام این دوخت ها را ندارند.

حتما نیاز نیست که شما به شخصه دارای یک چرخ خیاطی سردوز باشید، ولی داشتن این نوع چرخ خیاطی قابلیت های زیادی را برای دوخت در اختیار شما قرار می دهد که سایر چرخ خیاطی ها قادر به ارائه آن نیستند.

هنگام خرید چرخ سردوز به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای خرید هر وسیله ای ابتدا باید از نکات لازم درباره کارایی و کیفیت آن وسیله آگاهی داشته باشیم.

  • سیستم ریور داشته باشد. یعنی دندانه های متحرک ان قابل کنترل باشد. با این سیستم می توانید هر نوع پارچه کشی را نیز بدوزید. همچنین امکان دوخت چین دار و مواج را نیز به شما می دهد.
  • نخ کشی آن آسان باشد. راهنمای همراه چرخ خیاطی به شما نشان می دهد چکونه چرخ سردوز را نخ کنید. معمولا فقط یک بار این کار لازم اسن و با پاره شدن نخ یا هنگام تعویض نخ فقط کافی است انتهای دو نخ را به هم گره بزنید.
  • تیغه تیزی داشته باشد. تیغه تیز کمک می کند لبه پارچه بعد از سردوز کردن صاف شود و ریش ریش نشود.
  • کشش نخ قابل تنظیم باشد
  • انتخاب 2یا 3یا 4 یا 5 نخ بودن چرخ سردوز بستگی به مصرف شما دارد. اگر برای مصارف خانگی و ریشه بندی لبه درزها سردوز می خواهید به دنبال یک چرخ ساده با قابلیت 3 یا 4 نخ بروید.
  •  نخ کن خودکار داشته باشد. چرخی که نخ کن خودکار دارد دردسرهای نخ کردن را ندارد و استفاده از آن آسان تر است.
  • اگر به دوخت دوخت موازی در لبه  لباس احتیاج دارید از سردوز های پنج نخه که قابلیت استفاده از دو سوزن را دارند استفاده کنید.
  • قابلیت دوخت انواع پارچه ها را داشته باشد. برخی سردوزها قابلیت سردوز کردن پارچه های ضخیم را ندارند.

جهت خرید سردوز لازم به ذکر است که کلیه چرخ خیاطی های شرکت ژانومه چه آنهایی که دارای قابلیتهای معمولی و یا قابلیتهای حرفه ای هستند . همگی قابلیت سردوزی دارند، اما پیشنهاد ما به شما چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل ۹۳۰۰DX می باشد.  هم قابلیتها و امکانات حرفه ای بیشتری دارد و هم کم صدا و کم لرزش بوده و ازنظر زیبایی نیز چشم نواز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *