چرخ خیاطی استوک ژاپن ژانومه مدل 815

چرخ خیاطی استوک ژاپن ژانومه مدل 815


چرخ خیاطی استوک ژاپن ژانومه مدل 815 دارای 25 نوع حاشیه دوزی متنوع است. این دوخت ها کاربرد های متنوعی دارند، برخی از از دوخت ها علاوه بر زیبا سازی پروژه، کارایی های تخصصی هم دارند مانند پس دوزی، سردوزی، گلدوزی، و … . این چرخ خیاطی به بیشتر نیاز های حاشیه دوزی شما پاسخگو است.

جادکمه دوزی دومرحله ایی

لذت دوختن جادکمه به راحتی را با این چرخ خیاطی می توانید تجربه کنید. این چرخ خیاطی دارای توانایی دوختن جادکمه به صورت دومرحله ایی است و فقط کافیست شما کلید مربوطه را فشار دهید.

دوختن با بازوی آزاد

بدون شک پیش آمده است که شلواری بخرید و مجبور به کوتاه کردن قد آن شلوار شده باشید. به هنگام دوخت دمپای شلوار به دلیل حلقوی بودن آن به سختی می توان دوختی صاف و یکدست بر روی آن دوخت. در چرخ خیاطی ژانومه 815 شما با برداشتن سینی یا بازوی چرخ، می توانید فضای دوخت چرخ خیاطی را کاهش داده و به راحتی پروژه های حلقوی را بدوزید.

سیستم غیر فعال سازی کارپیش بر

این سیستم موجود در این چرخ خیاطی به شما این امکان را می دهد که دندانه ی کارپیش بر که در زیر پایه کار قرار دارد را غیر فعال کنید. این غیر فعال سازی به شما توانایی دوخت گلدوزی با کارگاه را می دهد که می توانید با آن پروژه های زیادی را خلق کنید.

همچنین با کمک پایه مخصوص دکمه دوزی شما می توانید به تعداد نا محدود و با سرعتن بالا دکمه های خود را بر روی پروژه بدوزید

طول دوخت و عرض دوخت

طول دوخت به حداکثر فاصله ی طولی یک بخیه که چرخ خیاطی می تواند بدوزد طول دوخت می گویند، در ژانومه 815 حداکثر طول دوختی که می تواند بدوزد 4.5 میلی متر به صورت متغییر است که شما به راحتی می توانید طول دوخت را کاهش یا افزایش دهید

به حداکثر فاصله ی عرضی یک کوک که چرخ خیاطی می دوزد عرض دوخت می گویند. این چرخ خیاطی توانایی دوختن بخیه هایی با حداکثر عرض 7 میلی متر را دارا است و دارای اهرمی حرفه ایی برای تغییر آن است که به شما امکان گلدوزی با سرعت بالاتری را اعطا می کند

سیستم تغییر فشار پایه در چرخ خیاطی ژانومه مدل 815: این سیستم موجود در چرخ خیاطی ژانومه 815 به شما امکان تغییر فشار وارده بر روی پارچه در هنگام دوخت را می دهد.

برای دوختی بهتر متناسب با پارچه شما می توانید فشار پایه را تغییر دهید، برای پارچه های نازک و کشی از فشار زیاد و برای پارچه های ضخیم و لی مانند از فشار کم استفاده می کنیم.

سیستم تک سوزن در چرخ خیاطی استوک ژاپن ژانومه مدل 815:  در این چرخ خیاطی سیستمی تعبیه شده است که با فشردن کلید مربوطه چرخ خیاطی به صورت اتومات یک بخیه زده و می ایستد، یکی از کاربرد های این سیستم در دوخت هایی است که نیاز به دقت بالایی دارد و تک تک کوک ها با ارزش هستند.

سیستم نخ زیرین در چرخ خیاطی ژانومه مدل 815: در این چرخ خیاطی از قاب ماکوی فلزی تمام دور برای نخ زیرین استفاده شده است، این سیستم نسبت به سیستم های کمپلتی و قاب ماکو های نیم دور پارچه هایی مانند ریون و کش را بهتر می دوزد. از این سیستم در چرخ خیاطی های ژانومه 801، ژانومه 802، ژانومه 804 و … هم استفاده شده است.

نخ کشی در چرخ خیاطی استوک ژاپن ژانومه مدل 815: به جرات می توان گفت که هنر نخ کشی است که یک خیاط ماهر را از یک خیاط مبتدی جدا می سازد، اما ماشین های ساخت شرکت ژانومه به طور کلی نخ کشی فوق العاده راحتی را دارند که شما تنها با دیدن یک بار نخ کشی آنها و یا با دیدن رهنمای نخ کشی آن بتوانید آن را نخ کنید.

سیستم کشش نخ دستی این دستگاه به شما توانایی تنظیم آن را می دهد که بتوانید میزان کشش نخ را متناسب با پارچه خود تغییر دهید.  بر روی ماکو پیچ کوچکی تعبیه شده تا بتوان میزان کشش نخ زیر را تغییر داد، این تغییر برای دوخت بر روی  پارچه های مختلف گاهی ضروری است.

موتور و قدرت در ژانومه 815:  این دستگاه دارای موتوری با قدرت w55 وات می باشد که کاملا نیروی مورد نیاز ماشین را تامین می کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *