چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل 2000

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۲۰۰۰


چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۲۰۰۰

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۲۰۰۰ از دستگاه‌­های ژتون‌ سر‌خود ساخت ژاپن شرکت ژانومه می­‌باشد که قابلیت دوخت خیاطی را از یک سمت و نیز سردوزی با برش پارچه را از سمتی دیگر  داراست که مناسب برای مصرف خانگی و نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای است.
بدنه‌ی فلزی و مقاوم، صدایی نرم و نیز سیستم انتخاب مدل‌ها به‌صورت ژتون‌سرخود و نیز سردوزی همراه با برش تیغ از ویژگی‌های منحصر به‌فرد چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل ۲۰۰۰ می‌باشد.

چرخ خیاطی استوک ژانومه مدل ۲۰۰۰ از دستگاه‌­های ساخت ژاپن شرکت ژانومه می­‌باشد که به‌صورت کاملا متفاوت از سایر چرخ‌های خیاطی به بازار عرضه­‌شده­‌است. سریِ دوکله از تولیدات شرکتِ بزرگِ ژانومه تنها سری تولیداتی در دنیا می‌باشد که دو دستگاه در یک دستگاه گردآوری شده‌است.

هنگامی که از روبرو به چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل ۲۰۰۰ نگاه می‌کنیم، سمت چپ دستگاه مانند همه مدل‌های دیگر برای کار خیاطی و دوخت و دوز طراحی شده است. اما طرف راست دستگاهی دیگر است که کارِ سردوزی را همانند یک دستگاه سردوزِ مجزا به‌صورتِ دونخ و با برشِ پارچه انجام می‌دهد. این وجه تمایز دوکله از سایر تولیدات ژانومه است.

چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل ۲۰۰۰ از سری دستگاه­‌های ژتون­‌سرخود ژانومه بوده که توانایی دوخت ۹ مدل متنوع گلدوزی را دارا است. قابلیت دوخت حلقه آستین، سردوزی، پس‌­دوزی، دگمه و جای دگمه، زیپ­‌دوزی، ابردوزی، دوخت لبتو و تکه‌دوزی از جمله سایر قابلیت‌­های این دستگاه است. سیستم ماکو از رو که در این دستگاه تعبیه شده، سبب افزایش سهولت در کاربری و نیز کاهش صدای دستگاه به‌صورت چشمگیر شده‌است.

توضیحات چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاژن مدل ۲۰۰۰

چرخ خیاطی ژانومه شهرت جهانی دارد،چرخ خیاطی ژانومه ۲کله دارای سردوز تیغ دار جهت برش پارچه،دارای ماسوره پرکن اتومات،بدنه فلزی،قابلیت تعویض اسان ماسوره از بالا،دارای سوزن نخ کن اتوماتیک، قابلیت دوخت سردوزی،پس دوزی،جادکمه،گلدوزی،تکه دوزی،راسته دوزی،زیپ دوزی،دارای ۲۲مدل دوخت متنوع جهت خیاطی و حاشیه دوزی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *